تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۷۳۱۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا؛
پیروزی قاطع رئال در خانه لیورپول/ شکست یوونتوس و برد پرگل اتلتیکو و دورتموند +جدول
دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی کهکشانی‌ها در خانه لیورپول و شکست بانوی پیر در خانه المپیاکوس به پایان رسید
دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید. در یکی از حسا‌ترین بازی‌ها رئال‌مادرید و لیورپول در آنفیلد به مصاف هم رفتند و این رئال بود که در پایان با سه گل رونالدو و کریم بنزما (2 گل) میزبانش را شکست داد.

رئالی‌ها که در 3 دیدار قبلی خوشان برابر لیورپول شکست خورده بودند انگیزه زیادی داشتند تا برای اولین بار به پیروزی برسند و در دیدار امشب کاملا برتر از حریف نشان و در نهایت به یک پیروزی درخشان رسیدند. لیورپول نیز از طرف دیگر برای جبران شکست برابر بازل به چیزی جز پیروزی فکر نمی کرد اما در این دیدار حرفی برای گفتن نداشت.
 
لیورپولی ها بازی را بهتر آغاز کردند و اما در دقیقه 23 این رئال بود که روی پاس خوب خامس رودریگز، اشتباه مدافعان لیورپول و ضربه فنی و دقیق کریس رونالدو، به گل اول رسید.

7 دقیقه بعد، نوبت کریم بنزما بود که روی ارسال دیدنی تونی کروس، با یک ضربه سر تماشایی، دروازه مینیوله را برای بار دوم باز کند. میدان داری رئالی ها ادامه پیدا کرد و روی یک ضربه کرنر و ناهماهنگی و مدافعان و دروازه لیورپول، این بنزما بود که در دقیقه 41، با یک ضربه ساده، دروازه لیورپول را برای بار سوم باز کرد.

برتری قاطع رئال در خانه لیورپول/ برد پرگل اتلتیکو و دورتموند

این نتیحه تا پایان نیمه اول پا برجا بود و در نیمه دوم هم تلاش بازیکنان دو تیم برای رسیدن به گل های بیشتر ثمری نداشت تا رئال در آستانه ال کلاسیکو به یک پیروزی پرگل و ارزشمند دست پیدا کند.

البته لیورپولی‌ها در نیمه دوم خوش شانس بودند که دروازه‌شان باز نشد. رونالدو می توانست گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند که ضربه او را مینیوله دفع کرد. آنچلوتی سپس ستاره پرتغالی تیمش را از زمین بیرون کشید تا برای ال‌کلاسیکو استراحت کند.

در دیگر دیدار این گروه بازل 10 نفره برابر لودوگراتس به تساوی بدون گل رسید تا سرنوشت این گروه پیچیده تر از قبل شود. 

آتلتیکومادرید نایب قهرمان فصل گذشته در خانه به دیدار مالمو سوئد رفت و با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید. برای تیم دوم شهر مادرید در این دیدار کوکه، مانژوکیچ ، گریژمان ، دیگو گودین و چرچی برای قرمز و سفیدپوشان شهر مادرید گلزنی کردند.

المپیاکوس شگفتی‌ساز این فصل لیگ قهرمانان نیز پس از شکست دادن اتلتیکومادرید موفق شد در یونان یک تیم دیگر را نیز قربانی کند و با یک گل یوونتوس را شکست دهد.

بایر لورکوزن نیز در خانه موفق شد با 2 گل زنیت را شکست دهد تا روند رو به رشد تیم‌های آلمانس در این هفته ادامه داشته باشد. در دیگر دیدار این گروه موناکو و بنفیکا در فرانسه به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کرده باشند.

اندرلخت نیز در بلژیک به دیدار آرسنال رفت که این دیدار با برتری 2 بر یک آرسنال به پایان رسید . اندی نجار برای اندرلخت و کی‌رون گیبس و لوکاس پودولسکی برای توپچی‌ها گلزنی کردند تا ونگر در شب تولدش یک پیروزی دلچسب کسب کرده باشد. در دیگر دیدار این گروه دورتموند موفق شد در ترکیه دست به کار بزرگی بزند و با 4 گل گالاتاسرای را در ترکیه شکست دهد تا روند خوب تیم‌های آلمانی در این هفته لیگ قهرمانان ادامه داشته باشد.

در زیر نتایج کامل بازی‌های چهارشنبه شب و جداول گروه‌های A تا D را مشاهده می‌کنید:

گروه A
اتلتیکومادرید 5 - مالمو صفر
گل‌‌ها: کوکه (48)، ماندزوکیچ (61)، گریزمان (63)، دیه‌گو گودین (87)، چرچی (90)

المپیاکوس یک – یوونتوس صفر
گل‌ها: پایتیم کاسامی (36) برای المپیاکوس

جدول
1- اتلتیکومادرید 6 امتیاز
2- المپیاکوس 6 امتیاز
3- یوونتوس 3 امتیاز
4- مالمو 3 امتیاز

گروه B
لیورپول صفر – رئال مادرید 3
گل‌‌ها: رونالدو(23)، کریم بنزما(30) و (41) برای رئال مادرید

لودوگورتس رازگراد یک – بازل صفر
گل‌ها:کینف (90)

جدول
1- رئال مادرید 9 امتیاز
2- لودوگورتس 3 امتیاز
3- لیورپول 3 امتیاز
4- بازل 3 امتیاز

گروه C
بایرلورکوزن 2 – زنیت صفر
گل‌‌ها:دوناتی 58، پاپادوپولوس 63

موناکو صفر – بنفیکا صفر

جدول
1- بایرلورکوزن 6 امتیاز
2- موناکو 5 امتیاز
3- زنیت 4 امتیاز
4- بنفیکا 1 امتیاز

گروه D
اندرلشت یک – آرسنال 2
گل‌ها:اندری ناجار (71) برای اندرلشت و کایران گیبس در دقیقه (89) و پدولسکی (90) برای آرسنال

گالاتاسرای صفر – بروسیا دورتموند 4
گل‌‌ها:آبومیانگ(6)،(18)، مارکو رویس(41) و آدریان راموس (83)

جدول
1- بروسیا دورتموند 9
2- آرسنال 6 امتیاز
3- اندرلشت 1 امتیاز
4- گالاتاسرای 1 امتیاز

:
:
:
آخرین اخبار