تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۷۳۱۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختلال در خطوط مخابرات خط 194شرکت گاز خوزستان را قطع کرد
مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: خط 194 این شرکت برای دریافت پیام های مشترکان از چهارشنبه شب به دلیل ایجاد اختلال در خطوط مخابراتی قطع شده و این قطعی همچنان ادامه دارد.

سید ناصر حسینی نژاد روز پنجشنبه اظهار کرد: این خط تا ساعت 20 چهارشنبه فعال بود اما به دلیل اختلال در خطوط مخابراتی به دلیل عملیات کابل برگردان این خط هم مانند دیگر خطوط سه شماره ای قطع شد.

وی افزود: همکاران شرکت گاز از صبح امروز متوجه این قطعی شده و به همین منظور به امور مشترکان مراجعه کردند که هنوز این مشکل وجود دارد و موضوع دنبال می شود.

حسینی نژاد گفت: تا زمان برقراری خط 194 یک خط تلفن ثابت شهری که شماره آن از طریق روابط عمومی به اطلاع مشترکان می رسد در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان افزود: قطعی شبکه گاز در منطقه امانیه هم به علت تعمیرات بود که برای نشت یابی حدود 9 ساعت قطع بود.

وی اضافه کرد: از شامگاه گذشته خط به طور مجدد برقرار شد و مشکلی در منطقه از این حیث وجود ندارد.

حسینی نژاد گفت: گاز منازلی هم که ساکنان در آنها حضور نداشتند به دلیل مسایل ایمنی همچنان به صورت قطع باقی مانده است.

وی همچنین از استقرار یک دستگاه خودرو امدادی گاز در منطقه امانیه برای بررسی مشکلات موجود و برقراری مجدد شبکه منازلی که ساکنان آنها مراجعه می کنند خبر داد.

* مشکلی در تامین گاز خوزستان برای فصول سرد وجود ندارد

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان همچنین گفت: با تمهیدات اندیشیده شده آمادگی تامین گاز مورد نیاز مردم استان در فصول سرد وجود داشته و مشکلی از این حیث نیست.

حسینی نژاد افزود: به غیر از مواردی که برای تعمیرات شبکه شبکه قطع خواهد شد دیگر مورد قطعی در شبکه در فصول سرد نخواهیم داشت.

وی از برنامه های شرکت گاز برای برقراری شبکه های جدید هم خبر داد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار