تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۷۳۱۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سنگین ترین شکست داعش در عراق
ارتش عراق اعلام کرد با کمک عشایر ضمن شکست دادن تروریست ها در العامریه، تکریت، بیجی و السینیه خسارت های سنگینی را به داعش وارد کردند.

گزارش ها ها حاکیست در عملیات های نظامی ارتش عراق روز  چهارشنبه بیش از 160  تروریست به هلاکت رسیدند و بیش از دویست و هفتاد نفر دیگر نیز مجروح شدند.

گزارش شده در واکنش به پیروزی های بزرگ ارتش عراق ، گروه تکفیری داعش باردیگر  به عملیات بمب گذاری روی آورده است براساس تازه ترین خبرها از بغداد در پی دو انفجار تروریستی شامگاه چهارشنبه در این شهر  28 غیر نظامی کشته  و دستکم 66 نفر رخمی شدند .

خبرها از سوریه نیز همچنین از ادامه حملات تروریست های تکفیری داعش به شهر عین العرب در شمال  این کشور حکایت دارد .در چند ساعت گذشته صدای تیراندازی و انفجار  از این منطقه قطع نشده و نیروهای مردمی و تروریست ها با شدت به تبادل آتش ادامه می‌دهند.

رییس شورای دادگاه های عمومی در شهر عین العرب از بروز بیماری های پوستی و عوارض داخلی غیر طبیعی در منطقه، بعد از استفاده عناصر داعش از سلاح شیمیایی و میکروبی خبر داده است .

با گذشت بیش از یک ماه از مقاومت نیروهای مردمی در عین العرب ، منابع خبری از کشته شدن صدهاتن از تکفیری های داعش در این شهر خبر می دهند. در بین کشته شدگان 20 تن از فرماندهان داعش نیز دیده می شوند .

نیروهای ارتش سوریه همچنین در جدیدترین عملیات خود که آن را در ریف شرقی حمص به اجرا گذاشتند، موفق شدند، 2 میدان نفتی و گازی این مناطق را که تحت اشغال گروه تروریستی تکفیری «داعش» بود، باز پس گیرند.

مرجع / شبکه خبر
:
:
:
آخرین اخبار