تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۷۳۱۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام‌جمعه موقت اهواز:
آیت‌الله مهدوی‌کنی یار صدیق انقلاب بود
امام‌جمعه موقت اهواز گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی همراه صدیق انقلاب اسلامی و یار همیشگی رهبری بود و فقدان حضور وی همیشه احساس خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده در حاشیه مراسم هفتمین همایش متمسکین به ثقلین شهرستان شوشتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی از افرادی بود که وجودش برای انقلاب اسلامی غنیمتی بزرگ بود و فقدان حضور ایشان همیشه احساس خواهد شد.

وی افزود: آیت‌الله مهدوی‌کنی در دوران سخت انقلاب ثابت‌قدم ماند و برای حفظ ارزش‌های والای اسلام و انقلاب همیشه جهت‌گیری‌های صریح و بی‌پرده داشت.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی یار دیرین امام خمینی(ره) بود، خاطر نشان کرد: آیت‌الله مهدوی‌کنی گام‌های بلندی در راستای استحکام انقلاب اسلامی برداشت و موعظه‌ها و دستورات اخلاقی ایشان همیشه در گوش جان ملت ایران خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه ثابت‌قدمی آیت‌الله مهدوی‌کنی باعث برجسته بودن شخصیت ایشان شد، گفت: سمت‌های تأثیرگذاری مانند عضو شورای انقلاب، وزیر کشور ، عضو شورای نگهبان و ریاست مجلس خبرگان رهبری نشان‌دهنده تأثیرگذاری ایشان در انقلاب اسلامی است و باید شخصیت والای این فرد تأثیرگذار را در انقلاب اسلامی بازشناخت و به جوانان معرفی کرد.

امام‌جمعه موقت اهواز افزود: آیت‌الله مهدوی‌کنی در کوران‌های سخت همراه انقلاب اسلامی بود و همیشه مواضع ایشان تکیه‌گاهی برای دوستداران انقلاب اسلامی بود و به این دلیل این خصوصیت شخصیت ایشان را بسیار متمایز می‌سازد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار