تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۷۳۱۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سادات‌ابراهیمی :
برخی با تحریک احساسات به دنبال انتقال آب کارون هستند
نماینده مردم شوشتر و گُتوند در مجلس معتقد است: غلط بودن طرح انتقال آب کارون برای همگان آشکار شده و به همین دلیل برخی می‌خواهند با تحریک احساسات مردم آب کارون را منتقل کنند.

سیدمحمد سادات‌ابراهیمی اظهار داشت: غلط بودن طرح انتقال آب کارون برای همگان مشخص شده ولی برخی با تحریک احساسات، به دنبال انتقال آب کارون هستند.

وی افزود: اگر اجرای این طرح صحیح و علمی بود که وزیر نیرو دستور توقف آن را نمی‌داد و برای بیان غیر علمی این انتقال می‌توان به دلایل زیادی اشاره کرد.

نماینده مردم شوشتر و گُتوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مردم خوزستان با انتقال آب آشامیدنی به‌منظور مصارف کشاورزی مخالف هستند، گفت که بعضی اشخاص به همین دلیل می‌خواهند با تشویش افکار عمومی این کار غیر علمی را ادامه دهند.

سادات‌ابراهیمی افزود: انتقال آب آشامیدنی برای مصارف کشاورزی به‌طور قطع با شکست رو به رو می‌شود و آسیب این طرح غیر علمی به ضرر کل مردم ایران است.

وی خاطر نشان کرد: انتقال آب کارون خط قرمز نمایندگان استان خوزستان محسوب می‌شود و ما تا آخر پیگیر این مسأله خواهیم بود و مخالفت خود را اعلام خواهیم کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس متذکر شد: در استان خوزستان از آب کارون برای مصارف کشاورزی، صنعتی و تولید انرژی استفاده می‌شود اما در صورت انتقال آب برای کشاورزی مکانی که رونق استان خوزستان را ندارد، آسیب‌های جدی به کشاورزی کشور می‌زند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار