تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۷۳۱۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار خرمشهر خبر داد :
راه‌اندازی دفتر سازمان مشاوران شهرداری تهران در خرمشهر
شهردار خرمشهر از دایر کردن دفتری برای سازمان مشاوران شهرداری تهران در این شهر خبر داد.

محمد حویزاوی امروز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: به مصداق فرمایشات مقام معظم رهبری که نیاز به یک حرکت و مدیریت جهادی در یک زمان معین و محدود بوده، تحول خرمشهر نیز نیازمند یک حرکت و مدیریت جهادی است.

وی عنوان کرد: به‌دنبال سفر اخیر شهرداران کلانشهر‌ها، هیئتی پنج نفره از شهرداری تهران به خرمشهر سفر کرده و به بازدید از نقاط مختلف شهر پرداختند.

شهردار خرمشهر ادامه داد: در ‌‌نهایت پس از تشکیل جلسات متعدد و انجام بازدید‌های میدانی و هدفمند که به همراه مسئولان شهری و اعضای شورای شهر انجام گرفت، عدم پیشرفت و توسعه شهری در خرمشهر برای تمام اعضای تیم مشهود و قطعی شد.

مدیر سامانه مدیریت شهری خرمشهر با بیان اینکه پس از نشست و رایزنی با شهردار منطقه یک تهران و سایر مدیران و کار‌شناسان ارشد تیم اعزامی به یک جمع‌بندی نهایی رسیدیم، افزود: بر اساس این جمع‌بندی، اولویت‌بندی فعالیت‌های آینده به هفت محور مهم و ضروری تقسیم شد.

حویزاوی اضافه کرد: برنامه‌های عمرانی به صورت خرد و کلان، زیباسازی و منظر شهری، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک شهری و محور فرهنگی اجتماعی این هفت محور را تشکیل می‌دادند.

وی بیان کرد: در جلسه جمع‌بندی مقرر شد نتایج نهایی در اختیار قالیباف شهردار تهران، برای اتخاذ تدابیر نهایی قرار گیرد.

شهردار خرمشهر در پایان از راه‌اندازی و دایر شدن دفتری برای سازمان مشاوران شهرداری تهران در خرمشهر خبر داد و گفت: طبق گفته قالیباف، قرار است در راستای نظارت و مدیریت فعالیت‌های انجام گرفته در خرمشهر، دفتری در این شهرستان برای سازمان مشاورین شهرداری تهران، دایر شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار