تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۷۳۲۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمعیت هلال احمر شادگان خبر داد:
آمادگی با حوادث احتمالی فصل سرما در شادگان
رئیس جمعیت هلال احمر شادگان گفت: برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی در فصل سرما در این شهرستان آمادگی کامل داریم.

حاتم رشیدیان امروز اظهار داشت: با توجه به تاکیدهای صورت گرفته در جلسات ستاد بحران، شهرستان برای هرگونه حادثه احتمالی در فصل زمستان آمادگی کامل دارد.

وی افزود: از آنجا که در فصل سرما احتمال بروز حوادث طبیعی افزایش می‌یابد، امدادگران جمعیت هلال احمر برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی در شهرستان و به‌منظور هر نوع کمک، اعلام آمادگی دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان اضافه کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و ریزش بارندگی‌ها باید امکانات لازم در راهدارخانه‌ها و پایگاه‌های امداد جاده‌ای مهیا شود تا در مواقع بحرانی از آنها استفاده شود.

دبیر ستاد بحران شهرستان شادگان با بیان اینکه هماهنگی، همکاری و تعامل تمام دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط می‌تواند در رفع بحران و حوادث بسیار موثر باشد، گفت: با توجه به منطقه جغرافیایی و شرایط اقلیمی خاص شهرستان شادگان و همچنین قرار گرفتن در مسیرهای اصلی و مواصلاتی محورهای آبادان ـ اهواز و آبادان ـ ماهشهر، تدابیر و آمادگی‌های لازم برای آغاز فصل زمستان امری الزامی و مهم است.

رشیدیان در پایان گفت: امسال نیز مانند سنوات گذشته مانوری به‌منظور آمادگی تجهیزات و ماشین‌آلات امداد و نجات جاده‌ای در مقابله با حوادث و خطرات فصل زمستان برگزار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار