تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۷۳۲۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکوندی: جام‌حذفی فرصت خوبی برای جوانان تیم است
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان در جام حذفی گفت: این جام فرصت خوبی برای ما است تا بتوانیم از بازیکنان جوان‌مان که تجربه لیگ برتر را ندارند، استفاده کنیم.

بهروز مکوندی در ابتدا درباره دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی، اظهارکرد: گل‌گهر از تیم‌های خوب لیگ یک است و در بازی گذشته‌اش در جام حذفی توانسته است تیم خوب سپاهان را شکست دهد.

وی بیان‌کرد: تیم ما در شرایط خاصی قرار دارد و در حال حاضر حامد محمودی و محمود تیغ‌نورد را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و به این بازی هم نمی‌رسند. چراغی و حدادی هم که بازیکنان مصدوم‌مان بودند، مصدومیت‌شان برطرف شده است و به تازگی تمرینات‌شان را با تیم آغاز کرده‌اند ولی هنوز به آمادگی صد درصدی نرسیده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: جام حذفی برای ما فرصت خوبی است تا بتوانیم از بازیکنان جوان تیم‌مان که تجربه لیگ برتر را ندارند، استفاده کنیم. خوشبختانه بازیکنان جوان‌مان در دیدار گذشته‌مان در جام حذفی خوب کار کردند. امیدوارم بازیکنان جوان‌مان خودشان را با بازیکنان با تجربه‌ترمان هماهنگ کنند تا در ادامه مسابقات لیگ برتر نیز بتوانیم در صورت نیاز از آن‌ها استفاده مثبت داشته باشیم.

وی درباره تیم گل‌گهر سیرجان، عنوان‌کرد: این تیم دو سال پیش در لیگ دسته یک کشور، تیم ما را شکست داد و مانع از عدم صعود و حضور ما در مرحله پلی‌آف برای رسیدن به لیگ برتر شد. گل‌گهر سابقه خوبی در لیگ یک کشور دارد و مربی آن همیشه از بازیکنان جوان و باتجربه استفاده کرده و نتایج خوبی را هم به دست آورده است. در کل حریف‌مان خوب و قدر است.

مکوندی در ادامه درباره نظر ویسی درخصوص دیدار داربی استان که به گفته او این دیدار به بازی محلات شباهت داشت، گفت: نظر ویسی محترم است و شاید این گفته در خصوص تیم خودشان باشد. من از کار تیم خودم راضی هستم و تیمم خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم ولی متاسفانه به گل نرسیدیم.

وی افزود: ما رفته بودیم که بتوانیم از تیم خوب استقلال خوزستان، نتیجه بگیریم. استقلال در دیدارهایی که داشته است یکی از تیم‌های برتر زمین بوده و قوی بازی کرده است ولی نتایج لازم را به دست نیاورده است. به هر حال تغییر نگاه تیم ما تا این‌ جا مثبت بوده است و در بازی با استقلال خوزستان هم خوب کار کردیم، هرچند در زدن ضربات پایانی خوب نبودیم. به نظر من علت بد بازی کردن یک تیم می‌تواند خوب بازی کردن تیم مقابل هم باشد. در کل از تیم خودم راضی‌ام.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره گذاشتن فرزاد محمدی در اختیار باشگاه به دلیل حرکتی که پس از بازی با استقلال خوزستان در رختکن داشت، عنوان‌کرد: پس از این بازی، محمدی در رختکن واکنش و حرکتی را از خود نشان داد که باعث شد من او را به خاطر بررسی حرکتی که داشت در اختیار باشگاه بگذارم. او سرمایه باشگاه است و او و هر بازیکن دیگری که حرکتی را انجام دهد و تخلف کند، باتوجه به این‌که اولویتم انضباط تیمی، تیم و بعد نفر است، در اختیار باشگاه قرار داده می‌شود. باشگاه هم کمیته انضباطی دارد و موضوع را بررسی می‌کند و اگر محمدی مقصر باشد با او برخورد و درباره او تصمیم‌گیری می‌کند. آن‌چه برای من مهم است، سربلندی تیمم است.

وی افزود: به هر حال محمدی پس از بازی با استقلال ناراحت بود و حرکت و واکنشی در رختکن داشت که من فکر کردم این رفتار او به خاطر برخورد با بازیکنی در زمین بوده است که متوجه شدم به این صورت نبوده است؛ بنابراین او را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی کردم تا توضیحات لازم را بدهد. به هر حال باشگاه در مورد هر تخلفی تصمیم‌گیری می‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار