تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۷۳۲۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شیخ رباط:
احداث سالن ورزشی برای کبدی بانوان خوزستان ضروری است
مربی تیم ملی کبدی بانوان در رقابت های اینچئون کره جنوبی گفت: وجود سالن ورزشی برای کبدی بانوان یک نیاز ضروری است ولی تاکنون تلاش های ما بی نتیجه مانده است.

زینب شیخ رباط در خصوص عملکرد تیم بانوان در این رقابت ها اظهار کرد: تیم ما از ابتدا خود را فینالیست می دانست و تیم هندوستان را رقیب اصلی خود می دیدیم ولی متاسفانه نتوانستیم برابر این تیم کاری از پیش ببریم.

وی افزود: بازیکنان ما از نظر بدنسازی و تکنیکی در شرایط خوبی بودند ولی نمی دانیم چرا نتواستیم با این آمادگی بالا برابر هندوستان پیروز شویم.

مربی تیم ملی کبدی بانوان ادامه داد: ما برای تیم خود هیچ چیزی کم نگذاشتیم و توانایی پیروز شدن را برابر هندوستان داشتیم ولی باید نقاط ضعف را کارشناسی کنیم.

وی بیان کرد: در چند روز آینده جلسه ای را با فدراسیون برگزار خواهیم کرد تا در زمینه استعدادیابی از پایه کار کنیم و برای مسابقات چهار سال آینده جاکارتا با آمادگی بیشتری شرکت کنیم.

نماینده مربیان کشور در زمینه استعدادیابی در خصوص برنامه های تیم ملی برای بالابردن کیفیت کار رشته کبدی در بخش بانوان گفت: برنامه های خوبی را در زمینه استعدادیابی تدارک دیده ایم و سعی داریم تا دوره آینده تمامی نقاط ضعف را پوشش دهیم.

وی بیان کرد: در اردوی تیم ملی سه بازیکن برای مسابقات کبدی ساحلی داشتیم که متاسفانه پس از گذشت چهار اردو مسابقات کنسل شد.

مربی تیم ملی کبدی بانوان در خصوص عدم حضور نمایندگان استان در رقابت های آسیایی کره جنوبی گفت: در اهواز نه سالن و نه تیم داریم و من خودم نیز در هشت سالی که بازیکن تیم ملی بودم، هیچگاه در اهواز سالن و مربی نداشتیم و من در شهرستان ها با تیم های بهبهان و سوسنگرد و اندیمشک تمرین می کردم تا بتوانم خود را برای تیم ملی آماده نگه دارم.

وی ادامه داد: وجود سالن ورزشی برای کبدی بانوان خوزستان یک نیاز ضروری است ولی تاکنون تلاش های ما بی نتیجه مانه و از دست ما خارج است و نیاز است مسئولان در این خصوص حمایت کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار