تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۳۲۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان خبر داد:
پخش عزاداری‌های مردم خوزستان از شبکه‌های سراسری در ایام محرم
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از پخش عزاداری‌های مردم استان از شبکه‌های سراسری در ایام محرم خبر داد
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان خبر از پخش عزاداری‌های مردم استان از شبکه‌های سراسری در ایام محرم داد.

مسلم رحیمی امروز اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه حزن و اندوه و ایام شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) صدا و سیمای مرکز خوزستان در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورایی در بین جوانان و نوجوانان خوزستانی برنامه‌های مختلفی را تهیه و تولید کرده است.

وی با با بیان اینکه، این برنامه‌ها در 13 شب از اول ماه محرم پخش می‌شود و سعی دارد تا با بهره‌گیری از کارشناسان تاریخی و مذهبی علل و عوامل تاریخی شکل‌گیری حادثه خونبار کربلا را در حد امکان واکاوی کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، اشک سرخ، صوت‌الحسین، مدرسه الطف، با کاروان عاشورائیان را از جمله برنامه صدا و سیمای مرکز خوزستان اعلام کرد و گفت: امسال صدا و سیمای مرکز خوزستان همچون سال گذشته با تولید و پخش برنامه‌های متنوع و مختلف عزاداری‌های، هیئت‌ها و دسته‌‌های شهرهای مختلف استان و پخش زنده آنها از شبکه استانی و سراسری است.

رحیمی تاکید کرد: صدا و سیمای مرکز خوزستان سعی دارد تا فرهنگ، آداب و رسوم عزادرای های مردم خوزستان را به بهترین شکل به تصویر بکشد و مردم استان‌های کشور را نیز با این فرهنگ غنی آشنا کند.

این مدیرکل در پایان عنوان کرد: عزاداری‌های مردم شهرهای استان نیز در ایام محرم علاوه بر شبکه استانی از شبکه‌های سراسری نیز پخش خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار