تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۳۲۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور تیم‌هایی از شمال خوزستان
مسابقات ورزشی ویژه معلولان در اندیمشک برگزار شد
مسابقات ورزشی ویژه معلولان با حضور تیم‌هایی از شهرهای شمال خوزستان در اندیمشک برگزار شد.

مسابقات ورزشی ویژه معلولان سازمان بهزیستی که با حضور تیم‌هایی از مراکز توانبخشی شهرهای اندیمشک، دزفول، شوش و گتوند که از صبح امروز در این شهر آغاز شده بود با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رئیس اداره بهزیستی اندیمشک در همین ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: در این مسابقات که در رشته‌های طناب‌کشی و دومیدانی برگزار شد بیش از 100 نفر از معلولان دختر و پسر مراکز توانبخشی این شهرها شرکت داشتند.

بهمن رشنو افزود: معلولان در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی از ظرفیت بالایی برخوردار هستند و باید از سوی ارگان‌ها و سازمان‌ها مورد حمایت همه جانبه قرار گیرند.

رئیس اداره بهزیستی اندیمشک با بیان اینکه باید زمینه حضور بیشتر معلولان در جامعه فراهم شود، تصریح کرد: ورزش یکی از فاکتورهای مهم توان‌سازی معلولان است که در تقویت قوای جسمی و روحی آنها تاثیر فراوانی دارد.

رشنو خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شور و نشاط، شادابی، ایجاد انگیزه و همگرایی در بین معلولان مراکز توانبخشی است، زیرا ورزش نقش بسیار زیادی در بهبودی آنها از نظر روحی و روان دارد.

در پایان این مسابقات که با همکاری اداره ورزش و جوانان اندیمشک برگزار شد به نفرات برتر با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار