تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۷۳۲۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هفتکل خبر داد:
اجرای برنامه‌های هفته کتاب در هفتکل
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هفتکل از اجرای برنامه‌های هفته کتاب در این شهرستان خبر داد.

ابوذر اکبری‌نیا ظهر امروز در جلسه نشست با کتابداران این شهرستان اظهار کرد: در هفته کتاب امسال برنامه‌های متنوع و خوبی را با توجه به نیاز مردم شهرستان در نظر گرفته‌ایم که از جمله این برنامه‌ها برگزاری آئین بزرگداشت هفته کتاب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خواهد بود.

وی افزود: تجلیل از مسئول کتابخانه و کتابداران، تجلیل از اعضای نمونه کتابخانه، تجلیل از اهدا کنندگان کتب و منابع اطلاعاتی، تقدیر از مادران و بانوان خانه‌دار عضو فعال کتابخانه، تقدیر از خردسال‌ترین و مسن‌ترین عضو کتابخانه، تقدیر از بازنشستگان عضو کتابخانه و تقدیر از یاوران همیشه همراه کتابخانه نیز از دیگر برنامه‌های هفته کتاب است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هفتکل اضافه کرد: دعوت از اعضای کتابخانه به همراه خانواده برای بازدید از کتابخانه به‌منظور آشنایی و ارتباط بیشتر و بهتر، برگزاری کلاس‌های قصه‌خوانی ویژه کودکان با حضور خانواده‌ها و برپایی آیین اهدا کتاب از سوی مردم به کتابخانه در محل نماز جمعه نیز جزو برنامه‌های این اداره است.

اکبری‌نیا در ادامه عنوان کرد: دیدار کتابداران با امام جمعه، فرماندار و شهردار و شورای شهر نیز در برنامه های اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قرار دارد.

این مسئول فرهنگی در پایان گفت: مهمترین برنامه در هفته کتاب افتتاح بخش پژوهش کتابخانه شهیدان اسلام هفتکل است که در این بخش پژوهشگران و محققین شهرستان علاوه بر دستیابی به امکانات مورد نیاز، اینترنت، منابع، نرم افزارها و... می‌توانند به صورت گروهی به تحقیق و پژوهش بپردازند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار