تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۳۲۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبر داد:
تشکیل کارگروه صادرکنندگان نمونه در خوزستان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: کارگروه صادرکنندگان در استان تشکیل شده که می‌توان بر اساس ضوابط ابلاغی سازمان توسعه تجارت ایران، صادرکنندگان نمونه را مشخص و معرفی کرد.

سید نورالله حسن‌زاده امروز اظهار داشت: سیاست‌های اقتصادی دولت بر توسعه صادرات نفتی متمرکز است و حضور مسئولان استانی از جمله استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط، صادرکنندگان، تشکل‌های صادراتی، تجار، بازرگانان در مراسم روزی به نام روز ملی صادرات نامگذاری شده حضور خواهند داشت.

وی افزود: آیین نامه تشویق صادرکنندگان ممتاز مصوب هیئت وزیران و اصلاحات وارد بر آن، مبنای کار کمیته انتخاب صادرکنندگان نمونه است و طبق این آیین نامه صادرکنندگان منتخب در سه گروه صادرکننده ممتاز و صادرکننده برتر کشوری معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به اینکه طبق آیین‌نامه مذکور تا سقف 16 بنگاه صادراتی استان در روز ملی صادرات تجلیل خواهد شد، تصریح کرد: از صادرکنندگان نمونه استانی با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل خواهد شد.

حسن‌زاده در پایان و نحوه انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی عنوان کرد: کارگروه صادرکنندگان در استان تشکیل شده که می‌توان بر اساس ضوابط ابلاغی سازمان توسعه تجارت ایران، صادرکنندگان نمونه را مشخص و معرفی کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار