تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۳۲۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گل‌محمدی: بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: فردا در جام حذفی بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی اظهار کرد: فردا در جام حذفی مقابل یک تیم خوب بازی داریم که طی چند هفته گذشته از نظر فنی پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود: فردا بازی سختی مقابل استقلال خوزستان در پیش خواهیم داشت. در جام حذفی آنچه مهم است این است که بتوانیم از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم و کمترین اشتباه را به ویژه در خط دفاع با تمرکز بالا داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم بازیکنانم در دیدار فردا، بازی کم‌اشتباه و با تمرکز بالایی را انجام دهند. در هر صورت جام حذفی می‌تواند فرصت خوبی برای تیم‌هایی باشد که در لیگ برتر جایگاه خوبی ندارند و برای آن‌ها شانسی جهت گرفتن سهمیه آسیایی است. ما هم با تمام قوا مقابل استقلال خوزستان قرار می‌گیریم و امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ذوب آهن برای قهرمانی در جام حذفی تا چه اندازه سرمایه‌گذاری کرده است، عنوان کرد: سرمایه‌گذاری ما کلی است و سرمایه‌گذاری‌مان برای شرکت در جام حذفی و لیگ برتر تفکیک نشده است. جام حذفی نیز جزو بازی‌های امسال تیم ما است و امیدوار هستیم که بتوانیم جزو فینالیست‌ها باشیم. ذوب آهن همیشه طی دوران گذشته در جام حذفی نشان داده است که حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است. ان‌شاالله بتوانیم بازی‌های خوبی را انجام دهیم.

گل‌محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره صحبت‌هایی مبنی بر سپردن هدایت تیم‌ملی امید به وی، گفت: من هم چیزهایی را در این زمینه از رسانه‌ها شنیده‌ام ولی تا این لحظه کسی در این خصوص با من صحبت نکرده است. تمرکزم فقط و فقط با ذوب آهن است و صحبتی مبنی بر پیوستن من به تیم‌ملی امید صورت نگرفته است.

وی در ادامه با بیان این‌که ذوب آهن در ابتدای فصل مشکلات بسیاری را پیش رو داشت، عنوان کرد: این مشکلات کم‌کم در حال کم شدن هستند. به نظرم کار کردن در ذوب آهن کار سختی است و احتیاج به زمان دارد و مربی نمی‌تواند بگوید اگر من در این تیم بودم، تیم را به رده بالا می‌آوردم. به نظرم این حرف بیهوده است. تیم نیاز به زمان و ثبات دارد تا بتواند از این حالت خارج شود. مشکلات این تیم با گذشت زمان حل می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطر نشان کرد: بازیکنانم نشان دادند که مشکلات در حال حل شدن است. البته یک سری مشکلات فنی هم داریم که باید تمرکز داشته باشیم و کار کنیم تا نقاط ضعف‌مان حل شود.

وی در پایان درباره نیاز تیمش به جذب بازیکن گفت: تا نیم فصل با همین بازیکنان کارمان را ادامه می‌دهیم. مشکل تیم ما، مشکل بازیکن و مربی نیست. پس از پایان نیم فصل تصمیم‌گیری می‌شود که بازیکنی رد شود یا خیر.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار