تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۷۳۳۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به منظور بررسی و تقویت امنیت در کلانشهر اهواز؛
کمیته‌امنیت درشورای‌شهراهواز تشکیل‌می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: به دلیل نا‌امنی‌های پیش آمده از تیراندازی‌های غیر مجاز، پیگیر تشکیل کمیته امنیت در شورای شهر اهواز هستیم.

حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا اظهار کرد: کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر اهواز باید فعال‌تر شود چرا که این کمیسیون‌ها می‌توانند نیاز اصلی مردم را تأمین کنند.

وی اضافه کرد: هر 8 کمیسیون موجود در شورای شهر اهواز دارای ارزش بالایی است و باید بتوانند با ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری زمینه توسعه شهر اهواز را افزایش دهند.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: کمیسیون‌های شورای شهر باید از افراد متخصص در حوزه‌های مختلف دعوت کند و با مشورت و استفاده از خرد جمعی بسترهای سرمایه گذاری را فراهم کند.

وی افزود: باید با صبوری، متانت و درایت از چالش‌های پیش روی شورای شهر اهواز عبور کنیم تا بتوانیم با حمایت مردم مطالبات شهروندان را پیگیری کنیم.

سعادت نیا عنوان کرد: به دلیل نا‌امنی‌های پیش آمده از تیراندازی‌های غیر مجاز انجام شده پیگیر تشکیل کمیته امنیت در شورای شهر اهواز هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود ریزگرد‌ها، موضوع کارون، باران‌های اسیدی و آب آشامیدنی شهر ضرورت تشکیل کمیته سلامت نیز حس می‌شد که مقدمات آن انجام شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار