تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۷۳۳۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورکیانی :
درخواست حق پخش تلویزیونی، حق قانونی فدراسیون فوتبال است
امروز در دنیا بخش مهمی از درآمد باشگاه های مهم همانند رئال مادرید ، بارسلونا ، منچستریونایتد و دیگر باشگاه های معروف دنیا از طریق پخش تلویزیونی تامین می شود
قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان گفت : درخواست حق پخش مسابقات فوتبال لیگ برتر ازتلویزیون حق قانونی فدراسیون فوتبال ایران است .

علی پورکیانی اظهارداشت : قبل از اینکه این مساله رسانه ای شود مدیران باشگاه های لیگ برتری با امضا نامه ای از فدراسیون فوتبال ایران تقاضا کردند که این مساله را پیگیری کند.

وی اضافه کرد :تا نتیجه گرفتن از این تقاضا که در تمام دنیا مرسوم و رایج است به حمایت خود از فدراسیون فوتبال ادامه می دهیم .

پورکیانی گفت : امروز در دنیا بخش مهمی از درآمد باشگاه های مهم همانند رئال مادرید ، بارسلونا ، منچستریونایتد و دیگر باشگاه های معروف دنیا از طریق پخش تلویزیونی تامین می شود.

وی اظهارداشت : بلیط فروشی در مسابقات و آگهی روی پیراهن بازیکنان تیمها از دیگر مواردی است که تیمهای فوتبال جهان بودجه خود را از این طریق تهیه می کنند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت : درصورت تحقق این خواسته به شکل مطلوب و دلخواه بسیاری از مشکلات تیمهای لیگ برتر از نظر مالی حل خواهد شد ، ضمن آنکه وابستگی تیمها به سازمانهای دولتی کاهش خواهد یافت .

وی افزود : یکی دیگر از اثرات این مساله ، تیمها به دلیل بهبود وضع مالی خود می توانند بازیکنان خوبی بخصوص خارجی جذب کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار