تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۷۳۳۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار:
شوش از شاخص امنیتی مطلوبی برخوردار است
فرماندار شوش ضریب امنیت در شهرستان را مطلوب دانست و گفت: این امنیت با تلاش نیروهای انتظامی ، اطلاعاتی و سپاه حاصل شده است.

رضا نجاتی در جلسه شورای اداری و آیین تودیع و معارفه ریاست دادگستری شهرستان شوش با قدردانی از تلاش اعضای شورای تامین این شهرستان افزود: با تدابیر اتخاذ شده وضعیت امنیت در شهرستان مرزی شوش مطلوب است.

وی شهرستان شوش را شهرستانی با ضریب امنیت بالا قلمداد کرد و آن را حاصل تلاش همه دستگاه های عضو شورای تامین از جمله اداره اطلاعات ،سپاه و نیروی انتظامی در همه بخش ها دانست.

رییس شورای تامین شوش از زحمات رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نیز کارکنان دادگستری در راستای رفع مشکلات مردم و تعامل نزدیک با دستگاههای اجرایی قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان شوش در ادامه با اشاره به سختی کار و دشواری اشتغال در دستگاه قضایی گفت: دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می شود.

نجاتی با اشاره به فرارسیدن عزاداری ماه محرم لزوم تبیین قیام عاشورا و فلسفه شکل گیری آن را خواستار شد و در ادامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر را یک موضوع فراگیر دانست که محدود و مربوط به یک قشر خاص نمی شود.

وی افزود:امر به معروف و نهی از منکر از اساسی ترین اصول دین اسلام است که ترویج آن در جامعه موجب پیشرفت می شود.

وی اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر در اسلام از جایگاه بالایی برخوردار است لذا انتظار می رود نهادهای فرهنگی در احیای امر به معروف و نهی از منکر بیشتر تلاش کنند.

معاون قضایی اداره کل دادگستری استان خوزستان نییز گفت: هرجا قاضی و دستگاه قضایی با قاطعیت عمل کند ثبات اجتماعی برقرار خواهد شد.

حجت الاسلام سیدجواد حسن زاده اظهار داشت: حکم قاضی باید به گونه ای باشد که اضطراب و تزلزل را از افراد و جامعه برداشته و آرامش را برای طرفین دعوی ایجاد کند.

وی ادامه داد: امنیت قضایی ارتباط ریشه ای با حقوق و آزادی افراد دارد و دستگاه قضایی باید به گونه ای عمل کند تا همه مردم از حقوق خود بهره مند شوند.

حسن زاده عملکرد صحیح دستگاه قضایی را یکی از مهمترین شاخص های امنیت در جامعه دانست و گفت:اعتماد مردم به دستگاه قضایی شاخصی مهم برای موفقیت این دستگاه است.

محمدصادق جمشیدی رییس پیشین دادگستری شهرستان شوش نیز گزارشی ازفعالیت پنج ساله خود در این سمت ارائه نمود.

در جلسه شورای اداری شهرستان شوش از خدمات 10 ساله محمد صادق جمشیدی رییس پیشین دادگستری شوش تقدیر و حجت الاسلام کریم محمدی به عنوان رییس جدید دادگستری این شهرستان معرفی شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار