تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۷۳۳۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادامه اعزام پزشکان خوزستانی به مناطق محروم
جانشین بسیج جامعه پزشکی خوزستان از ادامه اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان خبر داد.

سرهنگ عبدالنبی عبیداوی اظهار کرد: در 8 سال گذشته، تیم‌های پزشکی اعزامی در 36 مرحله به مناطق محروم خوزستان سفر کرده و بیماران این مناطق را ویزیت کرده‌اند. این تیم‌ها که شامل پزشکان فوق‌تخصص و متخصص دانشگاه علوم پزشکی اهواز هستند، در حال حاضر از 12 تیم به 17 تیم افزایش یافته‌اند.

وی افزود: آخرین اعزام، 3 هفته پیش به مناطق محروم شادگان انجام شد که در جریان این سفر، 560 نفر از اهالی منطقه ویزیت و برخی از بیماران که به عمل جراحی و عکسبرداری نیاز داشته‌اند، به بیمارستان‌های اهواز ارجاع شدند تا به صورت کاملا رایگان درمان شوند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی خوزستان با بیان این که بیشتر اعزام‌ها به روستاها و بخش‌های روستایی محروم استان بوده‌ است، ادامه داد: در همین راستا، این هفته نیز یک گروه از پزشکان به منطقه عبدالخان سفر خواهند کرد که سی و هفتمین مرحله از اعزام خواهد بود.

وی گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده، در این اعزام‌ها برای روستاییان کارت‌های ارجاع ویزیت صادر می‌شود که به عنوان کارت ویزیت یا پرونده پزشکی هر بیمار استفاده خواهد شد.

عبیداوی عنوان کرد: اعزام پزشکان در دو روز آخر هفته انجام می‌شود که روز اول استقرار و روز دوم ویزیت بیماران انجام خواهد شد و بیماران نیازمند به عمل جراحی، MRI و سی‌تی‌اسکن به اهواز و بیمارستان‌های تابعه دانشگاه جندی شاپور ارجاع می‌شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار