تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۷۳۳۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی شوشتر خبر داد:
دستگیری 35 سارق حرفه‌ای در شوشتر
فرمانده انتظامی شوشتر از کشف 61 سرقت و دستگیری 35 سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

بهروز حسنوند امروز اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح امنیت و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان، مبارزه با سرقت در دستور کار قرارگاه مبارزه با سرقت این شهرستان قرار گرفته و به‌صورت جدی در این زمینه فعالیت‌های متعدد انجام‌ شده است.

وی تصریح کرد: نیروهای خدوم نیروی انتظامی شهرستان در فعالیت‌های اطلاعاتی که در روزهای گذشته انجام‌ شده، موفق به شناسایی 35 سارق حرفه‌ای شدند که در اقدامات و عملیاتی ضربتی و جداگانه همه این افراد در مخفیگاه‌های خود دستگیر و تحویل قانون شدند.

فرمانده انتظامی شوشتر اضافه کرد: در این عملیات‌های جداگانه و ضربتی، اموال مسروقه‌ای همچون موتورسیکلت، لوازم‌خانگی، وجه نقد و طلاجات کشف‌ شده که همه در اختیار نیروی انتظامی است.

حسنوند در ادامه تاکید کرد: سارقان به سرقت‌های متعددی اعتراف کرده‌اند که تاکنون 61 سرقت به ثبت رسیده است.

وی افزود: در راستای اعمال قانون مدارک و اعترافات این افراد برای تعیین و بررسی جرم به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر ارسال‌ شده است.

حسنوند در پایان با اشاره به برخی هشدارها درباره سرقت گفت: هنگام پارک موتورسیکلت ضمن قفل‌کردن آن را در شعاع دید خود و یا افراد مورد اعتماد قرار دهید، چنانچه موتورسیکلت خود را غیر از پارکینگ‌های عمومی قرار می‌دهید علاوه بر قفل از اقدامات دیگری برای حفاظت از آن استفاده کنید، هنگام حضور در منزل به‌ویژه در هنگام شب از قفل بودن موتورسیکلت مطمئن شوید.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار