تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۷۳۳۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد رکورددار مسابقات اینچئون از بی‌توجهی‌ها:
مدال‌های ما نباشند مسوولان هم نیستند!
دارنده نشان طلا و نقره پرتاب نیزه و وزنه مسابقات پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: امیدوارم مسوولان استان ارزشی برای این مدال‌ها قایل شوند، چرا که این مدال‌ها هستند که آن ها هم هستند و اگر این مدال‌ها نباشند، قطعا آن ها هم نیستند.

عبدالرضا جوکار اظهار کرد: دومین دوره مسابقات پاراآسیایی برگزار شد که من در کلاس F53 پرتاب نیزه و وزنه شرکت کردم و توانستم به ترتیب به مدال های طلا و نقره دست پیدا کنم. همچنین در ماده پرتاب نیزه توانستم 16 سانتی‌متر رکورد بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو را که در دست خودم بود، جا به جا کنم.

وی بیان کرد: مسابقات نسبت به دوره گذشته در سطح خیلی خوبی برگزار شد و به همین دلیل خیلی از رکوردهای پاراآسیایی جابه‌جا شد و چندین رکورد جهانی و پاراالمپیک در برخی کلاس‌ها نیز جابه‌جا شد که این نشان دهنده سطح بالای رقابت‌ها بود.

این ورزشکار دزفولی گفت: من در پرتاب نیزه در کلاس F53 در این مسابقات شرکت کرده بودم که در این رقابت ها با پرتابگرهای کلاس F54 ادغام شده بودیم که با توجه به این که شناخت کافی نسبت به حریفانم در کلاس F54 نداشتم، کمی استرس داشتم که خدای نکرده روی سکو قرار نگیرم ولی خدا را شکر رقبایم خیلی جدی نبودند. پس از قهرمانی من، حریفانی از امارات و عراق به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. در ماده پرتاب وزنه هم، یکی از هم‌وطنانم قهرمان شد، من در مکان دوم ایستادم و حریف عراقی سوم شد.

وی درباره میزبانی این دوره از رقابت ها خاطر نشان کرد: میزبانی خوب بود ولی از نظر نظم و کیفیت غذا مانند مسابقات پاراآسیایی گوانگ‌جو نبود و رقابت های گوانگ‌جو خیلی بهتر برگزار شد. غذای آن جا مانند گوانگ‌جو تنوع نداشت و یکنواخت بود و به همین دلیل بیشتر بازیکنان از این نظر مشکل داشتند. من فکر می کنم این که کل کاروان نتیجه خوبی به دست آورد به تمام سختی‌هایش می ارزد.

جوکار همچنین درباره عملکرد تیم‌ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان ایران گفت: تیم‌ملی دو و میدانی بیشترین مدال را در این مسابقات به دست آورد و 21 مدال طلا، 36 نقره و 17 برنز کسب کرد. کل کاروان ایران 37 مدال طلا کسب کرد و با اختلاف یک مدال طلا نسبت به کشور ژاپن، در سکوی چهارم قرار گرفتیم.

وی در ادامه عنوان کرد: از تمام هموطنان که ما را دعا کردند و تمام کسانی که برای ما زحمت کشیدند، تشکر می کنم و این موفقیت را، هم به تمام مردم خوزستان و هم شهرستان دزفول تقدیم می کنم.

مدال‌آور کاروان این در مسابقات پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی بیان کرد: امیدوارم مسوولان استان برای این مدال‌آوری‌هایی که خوزستانی ها داشته‌اند، ارزش قایل شوند. از من که گذشت، چرا که من به این کم‌لطفی ها عادت دارم و حتی پس از این مسابقات هنوز تا این لحظه یک نفر هم از خوزستان و دزفول با من تماس نگرفته است که یک خسته نباشید بگوید، در حالی که مسوولان استانی خیلی از دوستانم پس از مسابقات‌شان با آن ها تماس گرفتند و به آن ها روحیه دادند.

وی ادامه داد: به هر حال این واقعا جای تاسف دارد و متاسفانه مردم خیلی از چیزها را نمی دانند و نسبت به آن اطلاع ندارند. ان‌شاالله مسوولان استان ارزشی برای این مدال ها قایل شوند، چرا که این مدال ها هستند که آن ها هم هستند و اگر این مدال‌ها نباشند، قطعا آن ها هم نیستند و نباید فقط این باشد که در گزارش عملکرد به یاد ما باشند. امیدوارم برای ورزشکاران و مدال‌های او ارزش قایل شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار