تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۷۳۳۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:
گردشگری خوزستان متحول می‌‌شود
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده باعث تحول در بخش گردشگری خوزستان می‌شود و به این دلیل باید به بخش میراث فرهنگی توجه بیشتری شود.

صیدعیسی دارایی پیش از ظهر امروز در بازدید از اداره کل میراث فرهنگی خوزستان اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های زیادی برای تأمین زیرساخت‌های گردشگری در خوزستان انجام‌ شده که این برنامه‌ریزی‌ها در صورت اجرا، گردشگری استان را متحول می‌کند.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در بخش گردشگری خوزستان انجام‌ شده و تنها با اجرای برنامه‌ریزی‌ها می‌توان در این زمینه موفق بود.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به اینکه گردشگری در خوزستان یک توانمندی بالقوه است، خاطر نشان کرد: همه برنامه‌ریزی‌ها برای به فعلیت رساندن این توانمندی است و باید کوشید از توان استان و اعتبارات ملی در این زمینه بهره برد.

دارایی تأکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در یک سال گذشته تلاش زیادی در این زمینه انجام داده و برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده در این زمینه نوید روزهای خوش را برای گردشگری خوزستان می‌دهد.

* اختصاص بیش از یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار به زیرساخت‌های گردشگری خوزستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از اختصاص یک‌هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار به زیرساخت‌های گردشگری استان خبر داد.

افشین حیدری پیش از ظهر امروز در بازدید عیسی دارایی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از اداره‌کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: گردشگری اصلی‌ترین توانمندی خوزستان است که می‌توان با اتکا به این بخش استان را از محرومیت خارج کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان خاطر نشان کرد: میراث فرهنگی در سال جاری برای تأمین زیرساخت‌های گردشگری با اهتمام ویژه استاندار خوزستان بیش از یک‌هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
0
جمعه93/8/9سیدعیسی دارایی درمراسم تدفین مرحوم دخدامحمدبیرانوندازبزرگان ایل بزرگ بیرانونددربخش الوارشهرستان حسینیه شرکت کردندکه مرحوم بیرانوندباطایفه اش ازیاران وطرفداران جناب دارایی بودندکه باحمایت ازایشان نقش بزرگی درموفقیعت جناب دارایی داشتندضمن تشکرازنماینده محترم اندیمشک برای آن مرحوم طلب آمرزش داریم روحش شاد
:
:
:
آخرین اخبار