تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۳۳۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر آبادان:
مسقف‌کردن کانال‌های آب‌ در آبادان اشتباه بود
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: به دلیل عدم‌امکان لایروبی، مسقف کردن کانال آب‌های سطحی این شهر یک اشتباه بزرگ بود که تا حدودی اجرایی شد.

حمید حنظل عیدانی ظهر امروز در جلسه شورای سلامت ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت فرار رسیدن ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: بحث سلامت و امنیت یک نیاز و ابزار مهم برای هر جمعه است که باید بر آن تاکید و اجرا کرد.

وی ادامه داد: در همین خصوص لزوم تهیه و تبیین طرح جامع سلامت برای شهرستان آبادان به شدت احساس می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: با توجه به حضور شهر آبادان در منطقه آزاد اروند، و همچنین سفر اتباع خارجه و تشویق سرمایه‌گذار و لزوم گسیل سرمایه به منطقه، امر سلامت یکی از ابتدایی و مهم‌ترین امور این شهر محسوب می‌شود که باید به آن توجه ویژه داشت.

حنظل عیدانی تاکید کرد: آبادان به یک مجتمع جامع پزشکی نیاز دارد تا از تعدد مطب‌های پزشکی و ازدحام و شلوغی آنان در خیابان‌های محوری شهر جلوگیری شود.

وی با انتقاد از مسقف‌سازی کانال‌های آب‌های سطحی در سطح شهر گفت: این کار یک اشتباه بزرگ است لذا امکان لایروبی را از متولیان امر سلب کرده و در صورت گرفتگی کانال‌ها به مشکلات بزرگی بر خواهیم خورد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان اظهار کرد: لزوم انتقال سریع کشتارگاه آبادان از مکان فعلی به شدت احساس می‌شود چرا که بوی تعفن آن موجب آزار شهروندان شده است.

حنظل عیدانی در ادامه خواستار پیگیری و کارشناسی انتقال بازار ایستگاه هفت به مکان جدید شد و یادآور شد: پایانه درون استانی هر چه سریع‌تر باید راه‌اندازی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر دستگاه‌ها به وظایف خود عمل کنند با استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توان یک شهر آباد را تقدیم مردم آبادان کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار