تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۷۳۵۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان:
احداث پارک‌های ویژه بانوان در اهواز پیگیری شود
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: احداث پارک‌های ویژه بانوان، احداث نماز خانه‌ها، توجه به مسئله لباس‌های درون بازار و راه اندازی تابلو‌های قرآنی در سطح شهر اهواز باید جدی گرفته شود.

همایش سالانه امر به معروف ونهی از منکر پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در اهواز برگزار شد.

سردار حسن شاهوار‌پور در این همایش اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب شرعی است و همه افراد جامعه مکلف به اجرای آن هستند.

وی با بیان اینکه به مسئله امر به معروف و نهی از منکر بی‌توجهی شود، آسیب‌های بسیاری با توسعه و افزایش منکرات به جامعه زده می‌شود، گفت: فرماندهان سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مقامات قضایی با کیفیت بر این کار نظارت می‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان خوزستان افزود: باید آموزش‌های لازم با توجه به سیره معصومین (ع) درباره امر به معروف و نهی از منکر به افراد جامعه داده شود.

وی درباره برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: تذکر‌های لسانی اثر گذار و بر اساس آموزه‌های دینی انجام شوند، در دستور کار قرار گرفته‌ است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان افزود: موارد مورد نیاز شهروندان از طریق جزوات، نشریات و نرم افزارهای فرهنگی در اختیار مردم قرار داده شده است.

وی درباره برنامه‌های فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر در رابطه با ماهواره گفت: بیش از 600 برنامه برای مردم استان برگزار شده و مردم خودشان ماهواره‌ها را تحویل می‌دهند.

شاهوار‌پور با بیان اینکه ذائقه مردم باید سمت محصولات تولید داخلی رود، عنوان کرد: اجناسی که از کشورهای خارجی وارد می‌شود دارای پیام‌های فرهنگی هستند و باید با تقویت محصولات داخلی مسئله اشتغال را برطرف و فرهنگ اسلامی را نهادینه کنیم.

وی تأکید کرد: احداث پارک‌های ویژه بانوان، احداث نماز خانه‌ها، توجه به مسئله لباس‌های درون بازار و راه اندازی تابلو‌های قرآنی در سطح شهر باید جدی گرفته شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار