تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۷۳۵۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده شادگان:
بسته‌ویژه‌حمایتی شادگان باید مدنظر دولت باشد
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت های این شهرستان گفت: بسته ویژه حمایتی شهرستان شادگان باید مورد توجه و مدنظر دولت تدبیر و امید باشد.

عبدالله تمیمی روز دوشنبه در آیین بهره برداری از بندر تجاری شادگان با مهم خواندن اقدام دولت در راه اندازی این بندر افزود: نتایج این اقدام باید در سفره مردم ملموس باشد.

وی بر ضرورت اولویت دادن به رفع بیکاری مردم شادگان در چارچوب فعالیت های اقتصادی تاکید کرد و گفت: چشم امید مردم شادگان به فولاد و بندر شادگان است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم بندر شادگان نیز مانند کارخانه فولاد باعث رونق اقتصادی و کاهش آمار بیکاری در منطقه شود.

وی قانون ارزش افزوده را قانون ظالمانه ای خواند و اظهار کرد: اینکه درآمد هر شهرستان در همان منطقه هزینه شود خوب است ولی شهرستان هایی مانند شادگان، دشت آزادگان و هویزه که درآمدی ندارند با این قانون متضرر می شوند.

تمیمی با اشاره به مشکلات اجرایی استان خوزستان افزود: سال هاست که استان خوزستان از مشکلات اقتصادی و عمرانی رنج می برد که دلیل اصلی آن نفت است.

وی در خصوص لزوم همگرایی مسوولان در استان خوزستان گفت: منافع استان باید در چارچوب تامین منافع شهرستان ها باشد.

شهرستان شادگان با برخورداری از 55 کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس و ساحلی مهیا برای تجاری سازی، از نبود زیر ساختهای کشاورزی، صنعتی و اقتصادی رنج می برد که امید است با آغاز فعالیت کارخانه فولاد و بندر تجاری تاریخی شادگان زمینه توسعه این شهرستان فراهم شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار