تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۷۳۵۱۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر بهداشت:
آلودگی هوای اهواز موضوع پیچیده ای است
آلودگی در اهواز جدی است، بدون تردید آلاینده ای در آسمان وجود دارد که با بارش باران این آلاینده با هوای تنفسی مردم مخلوط شده و با استنشاق آن دچار تنگی نفس می شوند
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آلودگی هوای اهواز را موضوعی پیچیده و جدی توصیف کرد و خواستار اقدام عملی سازمان محیط زیست برای رفع این معضل شد.

دکتر «سیدحسن قاضی زاده هاشمی» روز دوشنبه در حاشیه نشست امضای تفاهمنامه مشترک بین وزارت بهداشت و سازمان اوقاف و امور خیریه، با بیان اینکه آلودگی هوای اهواز موضوع پیچیده ای است، افزود: تاکنون یکهزار نفر به دلیل این آلودگی راهی بیمارستان شده اند، بنابراین برای حل این معضل باید محیط زیست وارد عمل شود.

وی درمورد آخرین وضعیت آلودگی هوا در اهواز گفت: آلودگی در اهواز جدی است، بدون تردید آلاینده ای در آسمان وجود دارد که با بارش باران این آلاینده با هوای تنفسی مردم مخلوط شده و با استنشاق آن دچار تنگی نفس می شوند.

هاشمی خاطرنشان کرد: این موضوع از سال گذشته ایجاد شده که اطلاع رسانی های صحیحی سال گذشته انجام شد و بارش این نوع باران ها قطع شد ولی امسال نیز با شروع بارندگی، آلودگی هوا تشدید شد و تا به حال هزار نفر را راهی بیمارستان ها کرده است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه این آلاینده ها از محیط های اطراف به داخل شهر می آیند، عنوان کرد: محیط زیست باید وارد این موضوع شود و تمهیداتی را برای پیشگیری از وقوع دوباره بیاندیشد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
marzieh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
0
5
سازمان محیط زیست اگه به فکر بود نمیذاشت وضع اینجوربشه ازپارسال تا حالا کجا بودین چه اقدامی کردین فقط شعار میدین پس کی میخواین عملی کنین این حرف های به ظاهردلسوزانتون رو وقتی که همه ازتنگی نفس مردن این همه درد و مرضی که تو جون ما رفت دیگه درمان نداره آخه تاوان کدوم گناه رو خوزستانی ها باید پس بدن تاوان هشت سال جنگ !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
0
3
اينم اظهار نظر مثلا عالمانه وزير بهداشتمان
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
0
5
با تشكر از وزير بهداشت. بزرگترين مشكل شهر اهواز وجود كارخانه كربن در قلب شهر مي باشد كه خود به تنهايي معضل بزرگي محسوب ميشود. با تشكر.
ناشناس
|
Finland
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
0
3
بنده ی یک هفته است زندگیم نابود شده توان راه رفتن دارم و حتی موقع درارگشیدن نفس کم میارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
0
4
سلام
من در کودکی اسم داشتم. ولی دوباره با این مسائل که پیش امد دوچار مشکلات شدید تنفسی شده ام بطوری که از تنگی نفس حالم واقعاً بد میشود.هربیمارستان هم که میرویم خبری از اورژانس تنفسی نیست و باید نوبت بگیریم برا درمانگاه بعد از ظهر و هر دکتر اسم و الرژی هم که میرویم میگویند باید پیش ما پرونده پزشکی داشته باشین و یا نوبت نیست.به هر حا تونستم نوبت بگیرم ولی چه فایده دکتر که به خاطر شلوغی و ازدهام جمعیت من را سریع ماینه کرد و حق ویزیت هم 33000 تومان گرفت.چرا برای این موارد کسی به فکر مردم نیست چرا من که دفترچه بیمه دارم باید 33000 تومان ویزیت دکتر بدم تازه پول دارو هم بماند و بیمارستان برای ما کاری انجام ندهد.؟؟؟
:
:
:
آخرین اخبار