تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۷۳۶۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان:
کارها را درشرایط اقتصادمقاومتی باید به مردم سپرد
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: در شرایط اقتصاد مقاومتی باید کارها را به مردم سپرد.

پیمان کاظمی‌نژاد پیش از ظهر امروز در حاشیه سفر به رامهرمز اظهار کرد: امروز در شرایط اقتصاد مقاومتی قرار داریم و باید امور هر شهر را به دست مردم آن شهر بسپاریم تا رونق اقتصادی به‌وجود آید.

وی افزود: شهرداری رامهرمز در ارزیابی فعلی در رده متوسط قرار گرفته و مسئولان و عوامل شهرداری باید با جدیت بیشتری در بهبود امور شهرداری فعالیت کنند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان تصریح کرد: باید روی تغییر فضای فکری شهرنشینی بیشتر کار کرده و بحث جامعه آرمانی و مدنیت مدرن را در ذهن و تفکرات مردم ایجاد کنیم.

کاظمی‌نژاد ادامه داد: واحد فناوری شهرداری رامهرمز باید هر چه سریع‌تر تشکیل شود تا با برون‌سپاری خدمات به دفاتر پیشخوان از حضور مستقیم مردم در شهرداری کاسته شود.

این مدیرکل ضمن تاکید بر حل سریع‌تر معضلات و مشکلات هسته مرکزی شهر رامهرمز گفت: اعضای شورای شهر باید با پرهیز از اختلافات، زمینه‌های درآمدزدایی را برای شهرداری شناسایی و با جداسازی نیروهای غیرکیفی از بدنه شهرداری با راهکارهای قانونی، تحولی اقتصادی را در این اداره به وجود آورند.

وی همچنین عنوان کرد: اعتبارات دولتی همچون سالیان گذشته نیست و با توجه به شرایط خاصی که داریم باید سرمایه‌ها را جذب این شهر کنیم و با همدلی، هم فکری و همکاری در شورا، تفکرات خود را در راستای حل مشکلات تجمیع و همسو کنیم.

کاظمی‌نژاد در پایان گفت: مطمئنا با رعایت مقررات و انضباط کاری و کنار گذاشتن تعارفات و اختلافات، مملکت به پیشرفت قابل قبول خواهد رسید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار