تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۷۳۶۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسعه شبکه فاضلاب منطقه علی آباد اهواز
پروژه خطوط انتقال فرعی-انشعابات منطقه علی آباد که در حال حاضر روند اجرایی به خود گرفته است و در آینده ای نزدیک با اتمام خود رضایت انبوه مشترکین در منطقه مذکور را بهمراه خواهد داشت
نیاز منطقه علی آباد واقع در شهرستان اهواز به توسعه شبکه فاضلاب ، مسوولان شرکت آبفا اهواز را به تهیه و برآورد هزینه جهت اجرای پروژه تاثیرگذاری با عنوان پروژه خطوط انتقال فرعی-انشعابات منطقه علی آباد واداشت. پروژه ای که در حال حاضر روند اجرایی به خود گرفته است و در آینده ای نزدیک با اتمام خود رضایت انبوه مشترکین در منطقه مذکور را بهمراه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، اعتبار این پروژه در حدود 27میلیارد و 360میلیون و100هزار ریال پیش بینی گردید که در حال حاضربا صرف هزینه ای به میزان 10میلیارد و 800میلیون ریال از تاریخ بیستم مرداد ماه سال جاری شاهد 40 درصد پیشرفت فیزیکی بوده است.ضمن بررسی گزارشات ارائه شده مبنی بر میزان پیشرفت فیزیکی و همچنین ضرورت تامین اعتبار مابقی اتمام پروژه از سوی متولیان امر، اقدامات در دستور کار و همچنین میزان عملی شدن آن ها به صورت کلی ذکر گردیده است: بر طبق پیش بینی مسوولان اجرای پروژه در این منطقه می بایست لوله 315 پلی اتیلن دوجداره به طول 3484 متر، لوله 400 به طول 1535متر، لوله 160 بطول 22000 متر جهت دفع فاضلاب خانگی مشترکین انجام میشد که تاکنون به ترتیب لوله ها به طول1393، 570 و 4000 متر نصب گردیده اند.

بر اساس اجرای لوله 160درحال حاضر معادل 250فقره انشعاب فاضلاب جهت توسعه خط انتقال فاضلاب مشترکین منطقه علی آباد نصب گردیده است.

اتمام ساخت سازه ایستگاه پمپاژ فاضلاب از موارد اجراشده پروژه بحساب می آید و در نهایت اجرای انشعابات خانگی در منطقه علی آباد جهت دفع فاضلاب با تامین اعتبار لازم به مرحله نهایی خواهد رسید. در ادامه روند اجرای این پروژه از 85 آدم رو بتنی و آجری پیش بینی شده تاکنون 34 آدم رو احداث گردیده است.
:
:
:
آخرین اخبار