تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۷۳۶۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش ایوبی به احتمال استیضاح وزیر ارشاد
حجت‌الله ایوبی درباره مطالب مطرح پیرامون احتمال استضاح وزیر ارشاد با تاکید بر تعامل با مجلس گفت: ما ثابت کرده‌ایم دلمان می‌خواهد اگر فیلمی اکران می‌شود بدون حاشیه باشد.

رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به پرسشی درباره اخبار منتشر شده پیرامون درخواست استیضاح وزیر ارشاد توسط کمیسیون اصل 90 مجلس با هشت محور که گفته می‌شود سینما و برخی فیلم‌ها هم یکی از آن‌هاست، بیان کرد: چنین چیزی هنوز رسما اعلام نشده و تنها گفته‌اند موارد متعددی در ذهن بعضی از نمایندگان وجود دارد که نمی‌دانم آیا سینما هم جزو این موارد هست یا نه و هنوز متن آن را ندیده‌ام.

وی که در جمع خبرنگاران در موسسه رسانه‌های تصویری سخن می‌گفت، در عین حال خاطرنشان کرد: به هر حال سوال حق مجلس و نمایندگان است و ما نیز خود را موظف به پاسخگویی می‌دانیم. ضمن آنکه جناب آقای وزیر قطعا خودشان در این‌باره سخن خواهند گفت.

معاون وزیر ارشاد سپس با تاکید بر اینکه این وزارتخانه در فضای تعامل و گفت‌وگو حرکت خواهد کرد، گفت: ما اکنون هم با مجلس و هم با بخش‌های دیگر در فضای گفت‌وگو و تعامل هستیم. جناب وزیر، تیم ما و همچنین شخص بنده ثابت کرده‌ایم و نشان داده‌ایم که دلمان می‌خواهد اگر فیلمی اکران می‌شود با حداقل حاشیه‌ها‌، یعنی بدون حاشیه باشد. چرا که معتقدیم آرامش به وجود آمده در سینما برای همه ما اصل است.

حجت‌الله ایوبی در پایان سخنانش در پاسخ به این پرسش که آیا تعامل دو طرفه است یا تنها از سوی ارشاد انجام می‌شود، بیان کرد: آنچه من در مجلس می‌بینم فضای تعامل و همکاری است. مطمئن باشید این تعامل و تفاهم دو طرفه است.

رئیس سازمان سینمایی پاسخ به پرسش‌ خبرنگار دیگری درباره وضعیت «عصبانی نیستم» و «قصه‌ها» را به وقت دیگری موکول و تاکید کرد که نمی‌خواهد حاشیه‌ دیگری برای سینما ایجاد شود.

او همچنین گفت که عازم مجلس شورای اسلامی برای دیدار با برخی از نمایندگان است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار