تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۷۳۶۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان خبرداد؛
واگذاری بازسازی صحن حرم حضرت رقیه به خوزستان
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، از بازسازی صحن حرم حضرت رقیه(س) به خوزستان خبرداد.

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، بعداز ظهر امروز، در همایش فصلی مسؤولان ستاد عتبات عالیات خوزستان، که در تالار اجتماعات هتل فجر اهواز برگزار شد، با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم به عاشقان اهل بیت(ع)، اظهارداشت: حدود 5 هزار نفر به صورت تمام وقت و پاره وقت با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همکاری می‎کنند.

وی در ادامه اطلاع رسانی و تبلیغ را دو مسأله بسیار مهم دانست و افزود: مسؤولان ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان‎ها می‎توانند با برگزاری همایش‎، گردهمایی‎ها و جشن‎های مناسبتی گوناگون برنامه‎های خود را به مردم گزارش داده و مردم را در جریان فعالیت‎های خود قرار دهند.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان افزود: خوزستان در بازسازی عتبات عالیات نقش بسیار مهمی داشته است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که خوزستان چهار پروژه بزرگ را برعهده گرفته است، گفت: ایوان طلای امیر مؤمنان علی(ع)، شش درب حرمین عسکریین، صحن حضرت زهرا(س) و صحن حضرت رقیه(س) چهار پروژه‎ خوزستان است که پروژه صحن حرم حضرت رقیه به تازگی به خوزستان واگذار شده است.

وی در ادامه با بیان این که آبادان پروژه 3 میلیارد تومانی صحن حضرت زهرا(س) را برعهده گرفته است، ابرازداشت: تاکنون با حمایت مردم خوزستان همه پروژه‎های ساخت و ساز عتبات عالیات بر اساس برنامه پیش رفته است.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با تشکر از ادارات و شرکت‎هایی استانی، گفت: کارکنان شرکت‎ها کمک‎های نقدی و تخصصی بسیاری به ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان داشته است.

وی در پایان از اعزام نیروهای متخصص خوزستانی به عتبات عالیات خبرداد ، اظهارداشت: همه فعالان در پروژه‎های ساخت وساز عتبات عالیات میهمان امیرمؤمنان علی(ع) هستند.
:
:
:
آخرین اخبار