تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۷۳۷۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در جلسه‌ای با حضور فرماندار اهواز
مشکلات تولیدکنندگان بخش خصوصی اهواز بررسی شد
در جلسه‌ای با حضور فرماندار اهواز و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی، مشکلات فضای کسب و کار صنعتگران و تولیدکنندگان بخش خصوصی بررسی شد.

اسماعیل ارزانی بیرگانی پیش از ظهر امروز به نقش مهم صنعتگران و تولیدکنندگان بخش خصوصی اشاره و اظهار کرد: صنعت گره‌های بزرگی را در استان باز می‌کند و کمک به رونق کسب و کار تولیدکنندگان، کمک به اشتغالزایی و توسعه استان است.

وی افزود: استعدادهای فراوانی در استان خوزستان و شهرستان اهواز داریم که امیدواریم بتوانیم با برطرف کردن برخی موانع به رونق کسب و کار آنها کمک کنیم.

فرماندار اهواز ادامه داد: بر اساس مواردی که در این جلسه هم‌اندیشی مطرح شد مشکلاتی که صنعتگران با امور مالیاتی از جمله در خصوص پرداخت ارزش افزوده و زمان پرداخت آن دارند در رده اول و مسائلی در زمینه اخذ یا پرداخت تسهیلات بانکی و تامین اجتماعی نیز پس از آن قرار دارد.

ارزانی بیرگانی اضافه کرد: مسائل مربوط به خدمات شهری از جمله جاده دسترسی، گاز و آب، رفت و آمد به شهرک صنعتی و مواردی که به شهرداری مربوط می‌شود نیز از جمله مسائل مربوط به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی عنوان شد.

وی، مطالبات واحدهای تولیدی از شرکت‌های دولتی و عدم چرخش مناسب سرمایه در گردش را از دیگر مشکلات مطرح شده عنوان کرد و گفت: در برخی از موارد موانع اداری و ناهماهنگی‌ها مانع از پرداختن به امور فنی تولید و توسعه می‌شود که با برطرف کردن این موانع می‌توان علاوه بر رونق دادن به بخش خصوصی به بهبود اشتغال کمک کرد.
:
:
:
آخرین اخبار