تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۷۳۷۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هوای پاییزی سرانجام به خوزستان رسید
طي فردا و پس فردا با تقويت بیشتر نفوذ زبانه کم‌فشار قوي از سمت جنوب، امكان ناپايداري، ابرناكي و بارش‌هاي گسترده‌تر به همراه رعد و برق و وزش باد شديد در بیشتر نقاط خوزستان و احتمال بارش تگرگ وجود دارد
معاون اداره‌كل هواشناسي خوزستان از وزش باد شديد و رگبارهاي پراكنده همراه با رعد و برق در بیشتر نقاط استان خبر داد و گفت: سرعت باد در حال حاضر در خوزستان، 50 كيلومتر بر ساعت گزارش شده است.

علي‌رضا غلام‌پور اظهاركرد: بررسي نقشه‌هاي هواشناسي نشان مي‌دهد تاثير خط ناپايدار ضعيف طي روز جاري، بارش رگبارهاي پراكنده و رعد و برق در استان را در پي داشت.

وي ادامه داد: طي فردا و پس فردا( پنج‌شنبه و جمعه)، با تقويت بیشتر نفوذ زبانه کم‌فشار قوي از سمت جنوب، امكان ناپايداري، ابرناكي و بارش‌هاي گسترده‌تر به همراه رعد و برق و وزش باد شديد در بیشتر نقاط خوزستان و احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

معاون اداره كل هواشناسي خوزستان گفت: بر همين اساس در 24 ساعت آينده آسمان استان، نيمه ابري تا ابري همراه با رگبارهاي پراكنده و بعضا رعد و برق و گاهي وزش باد قابل ملاحظه پيش بيني مي‌شود.

غلام‌پور افزود: در شبانه‌روز گذشته اميديه، ماشهر، رامهرمز و هنديجان با 36 درجه سانتي‌گراد و دهدز با 13 درجه سانتي‌گراد، گرم‌ترين و خنك‌ترين نقاط استان گزارش شدند. بیشینه دماي هواي امروز اهواز به 31 و کمینه دمای فردا صبح به 19 درجه سانتي‌گراد مي‌رسد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار