تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۷۳۷۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زنگ استکبارستیزی در مدارس نواخته شد
مسئول بسیج دانش اموزی استان خوزستان گفت: شعار مرگ بر آمریکا و شعار مرگ بر اسرائیل امتداد شعار هیهات من الذلة امام حسین (ع) است.

زنگ استکبار ستیزی پیش از ظهر امروز با حضور مسئول بسیج دانش آموزی استان خوزستان پیش از ظهر امروز در دبیرستان شاهد بشارت نواخته شد.

حجت الاسلام هادی زر‌شناس در این مراسم اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا و شعار مرگ بر اسرائیل امتداد شعار هیهات من الذلة امام حسین (ع) است.

وی افزود: امروز فریاد استکبار ستیزی ملت ایران و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل برگرفته از شعار «هیهات من الذله» سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) است.

مسئول بسیج دانش اموزی استان خوزستان گفت: شعار مرگ بر آمریکا تا زمانی که خوی استکباری آمریکا وجود دارد، باید توسط مردم سر داده شود.

وی عنوان کرد: باید برای مردم توضیح داده شود که اسلام، دین مبارزه با ظلم است و یک فرد مؤمن و مسلمان نمی‌تواند در برابر ظالم، تماشاچی باشد بلکه اسلام دینی است که جامعه را بر علیه استکبار و مستبدین و ستمگران می‌شوراند.

زر‌شناس بیان کرد: مقابله با زورگویان و مستکبرین عنصر اصلی انقلاب ما را تشکیل می‌دهد و برای حفظ عزتمندی خود خون‌های زیادی داده‌ایم و تا زمانی که نفس می‌کشیم این مقابله با زورگویان که در رأس آن‌ها آمریکا قرار دارد، ادامه خواهد داشت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار