تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۷۳۸۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز طرح کتا‌بخوانی «پیک کتاب» در دزفول
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول طرح کتابخوانی «پیک کتاب» را با مشارکت و همکاری سازمان بهزیستی و رادیو دزفول آغاز کرد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول گفت: طرح کتابخوانی پیک کتاب به منظور توسعه فرهنگ کتاب و کتا‌بخوانی و همچنین تعامل با سازمان‌های همسو با فعالیت‌های کانون آغاز به کار کرد.

سعید گل‌گل پیرامون این طرح اظهار کرد: در طرح کتابخوانی پیک کتاب که برای فرزندان پرسنل اداره‌های شهرستان دزفول برگزار خواهد شد مکاتبات اداری با سازمان‌ها و جلسه حضوری با مدیران اداره‌های مذکور انجام خواهد شد.

وی افزود: برگزاری نخستین جلسه توجیهی با حضور پرسنل معرفی شده از سوی ادارات و ثبت‌نام و عضویت فرزندان پرسنل سازمان‌ها مراحل بعدی این طرح خواهند بود.

این مسئول فرهنگی، اجرای طرح «یک قاچ کتاب» در منازل اعضای ثبت‌نام شده با هدف مطالعه گروهی خانوادگی را دیگر برنامه این طرح معرفی کرد و یادآور شد: تحویل و امانت مجدد کتاب توسط پیک معرفی شده از سوی سازمان‌ها یک روز در هفته انجام خواهد شد و اعضا و خانواده‌ها همچنین در فعالیت‌های پنجشنبه کانون شماره یک دزفول حضور خواهند داشت.

طرح کتابخوانی پیک کتاب توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول با همکاری سازمان بهزیستی و رادیو دزفول تا پایان اسفندماه 1393 اجرا خواهد شد.

این طرح چندی پیش توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز با عنوان «همیار کتاب» با پوشش قرار دادن فرزندان کارکنان ستادی کانون در اهواز آغاز شد و در راستای برگزاری موفق این برنامه به شکلی گسترده‌تر اجرا می‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار