تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۷۳۸۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه‌اندازی خیمه عاشورایی در امیدیه
همزمان با ایام ماه محرم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 امیدیه، خیمه عاشورایی راه‌اندازی کرده است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 امیدیه صبح امروز در جمع کودکان و نوجوانان این شهرستان اظهار کرد: مربیان کانون این مرکز با فضاسازی کتابخانه کانون خیمه عاشورایی را ویژه‌ کودکان و نوجوانان در این مرکز برپا کرده‌اند.

لیلا صوباتی در ادامه با بیان اینکه این برنامه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین مطالعه کتاب‌های دینی و مذهبی و آشنایی بچه‌ها با قیام عاشورا برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود افزود: فضای کل مرکز متناسب با ایام محرم فضاسازی شده و مربیان مرکز با اجرای برنامه‌های مختلف بچه‌ها را با ابعاد مختلف قیام امام حسین(ع) آشنا می‌کنند.

وی همچنین عنوان کرد: در این برنامه، کتاب‌ها متناسب با این ایام آماده شده و ضمن معرفی به بچه‌ها مربیان آن‌ها را به مطالعه‌ی این کتاب‌های ارزشمند تشویق می‌کنند.

این مسئول فرهنگی، فعالیت علمی در قالب نشریه دیواری را یکی از برنامه‌های پرطرفدار در این مرکز معرفی کرد و یادآور شد: مربیان این مرکز با انجام این برنامه کودکان و نوجوانان را به انجام فعالیت‌های گروهی تشویق می‌کنند.

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان همزمان با ماه محرم در بیش از 50 مرکز فرهنگی هنری در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتکل برنامه‌های مختلفی را به مناسبت ماه محرم برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنند.
:
:
:
آخرین اخبار