تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۳۸۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یادواره 200 شهید دانش‌آموز در اندیمشک برگزار شد
صبح امروز و همزمان با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، یادواره 200 شهید دانش‌آموز اندیمشکی در این شهرستان برگزار شد.

صبح امروز یادواره 200 شهید دانش‌آموز اندیمشک با حضور مسئولان محلی، خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموز، فرهنگیان و دانش‌آموزان در دبیرستان مولوی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه بخش الوار گرمسیری با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز اظهار کرد: دانش‌آموزان و نونهالان انقلاب اسلامی با ترک سنگر علم و دانش در سنگر دفاع از انقلاب و آرمان‌های حضور پیدا کرده و جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند.

حجت‌الاسلام محمدجواد حسینی‌منش افزود: رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی و با کمترین تجهیزات نظامی که اصلا با سلاح‌های عراق و متحدانش قابل مقایسه نبود، به پیروزی رسیدند.

وی اضافه کرد: این امر بسیار برای دنیا و خود ما مهم است باید دلایل این پیروزی به جوانان نسل سوم و چهارم توضیح داده شود تا بدانند که فرهنگ ایثار و شهادت چگونه موجب پیروزی ایران اسلامی شد.

حسینی‌منش خاطرنشان کرد: دشمنان بعد از جنگ نظامی سراغ جنگ فرهنگی و جنگ نرم آمدند تا بلکه بتوانند با جنگ نرم باورها و اعتقادات دانش‌آموزان ما را سست و متزلزل نمایند اما دانش‌آموزان ما با الگوپذیری از شهید فهمیده، ایستادگی در مقابل با دشمن را تکلیف و مشق خودشان قرار داده‌اند.

وی عنوان کرد: دانش‌آموزان ما با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که از دانش‌آموزان تحصیل، تهذیب و ورزش را انتظار دارند تاکنون به خوبی و از جان و دل به این نصایح گوش فرا داده و عمل کرده‌اند.

مرثیه‌سرایی و سینه‌زنی ،برپایی نمایشگاه عکس شهدای دانش‌آموز و فرهنگی، پخش نماهنگ و اجرای سرود از دیگر برنامه‌های جنبی این یادواره بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار