تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۷۴۲۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسمومیت 50 عزادار با حلیم نذری
فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه غذای مسموم بیش از 50 بانوی بنی را راهی بیمارستان کرد بر لزوم نظارت بیشتر بر تهیه و توزیع نذری‌ها تاکید کرد.

کمال اکبریان با بیان اینکه متاسفانه شب گذشته بیش از 55 نفر از بانوان عزادار حسینی در بن، دچار مسمومیت غذایی شده و برای درمان به بیمارستان‌ها مراجعه کردند، افزود: این افراد به صورت سرپایی مداوا شده و اکنون هیچ مشکلی ندارند.

وی با اشاره به مراجعه شش نفر به بیمارستان‌های شهرکرد، حال عمومی آنها را مساعد دانست و گفت: خوشبختانه هیچ‌گونه مشکل خاصی برای این افراد نبوده و پس از چند ساعت بستری، مرخص شدند.

اکبریان با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ ‌یک از بانوان مسموم شده در بیمارستان بستری نیست، خاطرنشان کرد: تمام افرادی که در اثر استفاده از این غذا دچار مشکل شده بودند همان شب به بیمارستان منتقل و مداوا شدند.

وی نذری توزیع شده در بین عزاداران را عامل اصلی این مسمومیت دانست و گفت: این موضوع از سوی کارشناسان دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد در حال بررسی است اما آنچه مشخص است حلیم توزیع شده در بین عزادران عامل اصلی این مسمومیت غذایی بوده است.

اکبریان بر لزوم نظارت و رعایت مسائل بهداشتی در تهیه و توزیع نذری‌ها در این ایام تاکید کرد و گفت: باید در خصوص توزیع مواد خوراکی در تعداد بسیار بالا در بین مردم توجه و دقت فراوانی صورت بگیرید، چرا که یک بی‌توجهی و بی‌تفاوتی جان افراد را به خطر خواهد انداخت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار