تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۷۴۴۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبادان ميزبان آموزش فیلم‌سازی در سه گام
سرپرست انجمن سینمای جوان آبادان از برگزاری دوره فیلم‌سازی در سه گام به مدت هفت ماه در این شهرستان خبر داد.

مجید عیدان در اين باره توضيح داد: انجمن سینمای جوان آبادان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند دوره آموزش فیلم‌سازی در سه گام را با استفاده از جوانان 17 تا 25 سال برگزار می‌کند.

عیدان با اشاره به این که علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری 21 آبان 93 جهت ثبت نام مهلت دارند به سایت WWW.IYCS.IR مراجعه كنند افزود: آزمون ورودی این دوره همزمان با سراسر کشور در روز جمعه 23 آبان 93 ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

سرپرست انجمن سینمای جوان آبادان ادامه داد: این دوره در سه مرحله به مدت هفت ماه برگزار می‌شود و آموزش‌هایی از جمله عکاسی، کارگردانی، فیلم‌نامه‌نویسی، تدوین صدا، تصویربرداری، کارگاه فیلم‌سازی داستانی، کارگاه مستندسازی و کارگاه فیلم تجربه‌گرا با حضور اساتید مجرب تدریس خواهد شد.

عیدان در خصوص هزینه این دوره نیز افزود: هزینه‌های این دوره در سراسر کشور بیش از 500 هزار تومان می‌باشد که با رایزنی‌های صورت گرفته با سازمان منطقه آزاد اروند این هزینه برای عموم 270 هزار تومان و برای دانش‌آموزان پذیرفته شده نیز رایگان خواهد بود.

وی با اعلام این که هنرجویان در پایان دوره گواهینامه معتبر دريافت می‌كنند بیان کرد: انجمن سینمای جوان تمهیداتی از جمله ارايه رایگان تجهیزات فیلم‌سازی، برگزاری دوره‌های تخصصی پیشرفته و تکمیلی، کشف و حمایت استعدادهای جوان، برگزاری جلسات نمایش فیلم و نشست‌های تخصصی برای برگزیدگان در نظر گرفته است تا از این طریف از هنرمندان جوان حمایت کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار