تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۷۴۸۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح خبر داد:
دفترچه‌های بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح حذف می‌شود
مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح به اعلام جزئیات حذف دفترچه‌های بیمه افراد تحت پوشش سازمان متبوعش پرداخت.

امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور با بیان اینکه عمده برنامه‌های سال 93 این سازمان به کاهش پرداخت از جیب بیمه شدگان بازمی‌گردد، اظهار کرد: حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج در قالب مرکز سرطانی که راه‌اندازی کردیم دنبال می‌شود. علاوه بر این مراکز سلامت و دیابت نیز مشغول ارائه خدمت به بیمه‌شدگان هستند.

وی افزود: اکنون چهار میلیون و هشتصد هزار دفترچه در دست مردم داریم و امسال به طور جدی به سمت حذف این دفترچه‌ها حرکت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح با بیان اینکه پایلوت کارت هوشمند در شهر کاشان انجام شد و نتایج آن موفقیت آمیز بود اظهار کرد: در حال حاضر با تنها مشکلی که روبرو هستیم نبود شبکه در کشور است که بتواند امنیت تبادل اطلاعات را برقرار کند.

نجفی پور ادامه داد: در حال مطالعه هستیم تا شبکه جدیدی بسازیم یا امنیت یکی از شبکه‌های موجود را برقرار و از آن استفاده کنیم. بسیار امیدوار هستیم که با توجه به نتایج موفقیت‌آمیز پایلوت طرح، سال آینده بتوانیم دفترچه‌های بیمه افراد تحت پوشش خود را حذف کنیم.

وی با اشاره به اینکه البته تلاش می‌کنیم این طرح را در قالب شبکه آنلاین اجرا کنیم و کل اطلاعات بر روی شبکه تبادل شود گفت: ابتدا طرح حذف دفترچه‌ها را در 9 استان که بالای 70 درصد هزینه‌های ما در آنجا صرف می‌شود و بیش از سه میلیون بیمه شده دارد به اجرا در بیاوریم و سپس به استان‌های دیگر می‌رویم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار