تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۷۴۹۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقال میزبانی مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان از اهواز به آبادان
پس از مطرح شدن میزبانی خوزستان از رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان، در ابتدا مقرر شد این پیکارها 13 و 14 آذرماه در اهواز برگزار شود اما در ادامه باتوجه به بحث هزینه و اسپانسر، در نهایت تصمیم بر این شد که آبادان در همین تاریخ میزبان این رویداد مهم باشد

میزبانی رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان، از اهواز به آبادان منتقل شد.

پس از مطرح شدن میزبانی خوزستان از رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان، در ابتدا مقرر شد این پیکارها 13 و 14 آذرماه در اهواز برگزار شود اما در ادامه باتوجه به بحث هزینه و اسپانسر، در نهایت تصمیم بر این شد که آبادان در همین تاریخ میزبان این رویداد مهم باشد.

در این خصوص فرامرز کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به ایسنا گفت: باتوجه به هزینه هایی که این مسابقات در بر دارد و قرار بر این شد که در این بخش منطقه آزاد اروند به ما کمک کند، تصمیم گرفته شد که میزبانی از اهواز به آبادان انتقال پیدا کند و این مسابقات طی روزهای 13 و 14 آذرماه در آبادان برگزار شود.

وی بیان کرد: وقت مان خیلی کم است و باتوجه به این مدت زمان کم، کارهای بسیاری است که باید انجام دهیم و باید محکم کار کنیم تا بتوانیم میزبان شایسته ای برای این رقابت ها باشیم. به هر حال کار کمی سخت است ولی باتوجه به توانایی ها و ظرفیت هایی که در استان وجود دارد، در همین زمان کم هم می توانیم مسابقات را به خوبی برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: در همین راستا امروز (شنبه) جلسه هایی با فرماندار و رییس اداره ورزش و جوانان آبادان دارم تا ان شاالله تقسیم کار شود و کمیته های لازم در این زمینه را تشکیل دهیم.

وی عنوان کرد: ما تاکنون میزبان چنین مسابقاتی در این سطح نبوده ایم و باتوجه به این که کشتی فرنگی خوزستان جزو قطب های آسیا و جهان است، این حق را داریم که هر چند وقت یک بار میزبان مسابقاتی در سطح بین المللی در خوزستان باشیم.

کیانی زاده خاطر نشان کرد: اعتقاد من بر این است که خوزستان این ظرفیت و توانایی را دارد که میزبان مسابقات بین المللی باشد و باتوجه به ظرفیت و پتانسیل های خوزستان از نظر ورزشکار و شرکت ها و ادارات متمول و قوی باید اینچنین میزبانی هایی را متقبل شویم و گرفتن چنین میزبانی هایی مانند این مسابقات می تواند بازتاب خوبی داشته باشد.

وی بیان کرد: تیم خوزستان که قرار است در این پیکارها شرکت کند، قوی است و احتمال این که جزو سه تیم برتر این رقابت ها قرار بگیرد، بسیار است و حتی این ادعا را هم داریم که بتوانیم به قهرمانی برسیم. به هر حال این میزبانی برای ما یک امتیاز است و زمانی که این مسابقات برگزار شود، کشورهای مختلفی به استان ما می آیند و تعداد بیشتری از ورزشکاران ما هم می توانند در این مسابقات شرکت کنند. از خوزستان قرار است دو تیم در این رقابت ها شرکت کند که همین موضوع باعث می شود کشتی گیران و مربیان ما هم درگیر شوند که این هم از دیگر حسن های این میزبانی است. در کل این میزبانی مزایای بسیاری دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همان طور که گفتم خوزستان در رشته های بسیاری این ظرفیت را دارد که میزبان مسابقاتی در چنین سطحی باشد و جزو برنامه های مان است که میزبان رقابت های بین المللی باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد از استاندار خوزستان و آقای خبیر، معاون وی که در این زمینه به ما کمک کردند، قدردانی کنم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار