تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۷۴۹۵۱
تعداد نظرات: ۸ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس:
بی‌ عرضگی و بی‌ کفایتی برخی مدیران خوزستان، باعث حوادث تلخ تصادف است
به منظور بازسازی این جاده که بیش از سی سال از عمر آن می گذرد، ردیف اعتباری از منابع ملی تعریف شده، اما بی عرضگی و بی کفایتی مدیران منجر به این اتفاقات می شود / برخی مدیران با بی توجهی و بی عدالتی خواهان وصول اعتبار به مناطقی هستند که خود به آن تعلق دارند؛ یعنی برای گرفتن سهم منطقه خود حتی حاضرند مرگ و میر باقی مردم را شاهد باشند و هیچ تلنگری به وجدان آسوده آنان وارد نشود
خوزنیوز: نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس گفت: برخی مدیران استان نگاهی تبعیض آمیز دارند و این ناشی از بی تدبیری، بی کفایتی و نالایقی مدیران و وزرایی است که این مدیران با آن ها کار می کنند.

دکتر اسماعیل جلیلی، نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس

اسماعیل جلیلی در گفت و گو با خوزنیوز دررابطه با حادثه تلخ تصادف اخیر جاده اهواز - مسجدسلیمان گفت: به منظور بازسازی این جاده که بیش از سی سال از عمر آن می گذرد، ردیف اعتباری از منابع ملی تعریف شده، اما بی عرضگی و بی کفایتی برخی مدیران منجر به این اتفاقات می شود.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این مواقع به قدری باید خسارت بدهیم و شاهد نارضایتی مردم باشیم تا سرانجام مدیران پس از مدتها کاری را انجام دهند.

وی ادامه داد: حادثه اخیر در محور مسجدسلیمان که باعث داغدار شدن پنج خانواده شده است و واقعا فاجعه سنگینی بود؛ متاسفانه به منظور اصلاح جاده آب‌گنجی شوشتر دوستان هیچ اقدامی نمی کنند؛ جاده باوی به مسجدسلیمان در محور جدید نیز نیازمند اصلاح است.

این نماینده مجلس یادآور شد: با توجه به مدیریت ضعیف استان و عدم پیگیری دقیق برای تامین منابع، این طرح ها بی سرانجام مانده است. این موضوع باعث شده که تمامی جاده های شمال استان از کیفیت پایینی برخوردار باشد و چنین فجایعی هر هفته در یکی از محورها حادث شود.

جلیلی گفت: در خوزستان دائما شاهد حوادث مختلفی از جمله تصادف چند هفته قبل در محور هفتکل و حادثه هفته گذشته در محور اهواز مسجدسلیمان هستیم که باید برای آن یک راه حل جدی و اساسی و عاجل اندیشیده شود.

وی افزود: خود در دیدارهای مختلف با استاندار، معاون استاندار، مدیران استانی و وزیر راه گفتم که مردم استان بابت بی تدبیری آنها دارند جان خود را از دست می دهند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس گفت: بخشی از مشکل به سوءمدیریت مدیران برمی گردد؛ یعنی این افراد نگاهی ناعادلانه و تبعیض آمیز نسبت به نقاط مختلف استان دارند و دلیل آن هم مشخص است.

وی  ادامه داد: این نگاه به گونه ای است که برخی از محورهای استان را چندبانده می کنند و به محورهایی که دارای بار ترافیکی و دچار مشکل است کمترین توجه می شود.

جلیلی یادآور شد: دلیل این امر آن است که نگاه مدیران ما به جای آن که به توسعه استانی و به دور از رویکرد تبعیض آمیز باشد به گونه ایست که هرکس سعی می کند منابع و اعتبارات را به حوزه ای که خود متعلق به آن است وصول کند.

این نماینده مجلس به بی توجهی به جاده های شمال استان اشاره کرد و افزود: سهم محورهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل از اعتبارات کمتر از حد خودش است و طی سال های گذشته بی عدالتی در این مناطق اعمال شده و بی مسئولیتی مسئولین و عدم پیگیری آنان باعث شده امروز در چنین شرایطی قرار بگیریم.

وی گفت: درحال حاضر با توجه به آن که بیش از 30 سال از عمر محور کنونی شمال استان می گذرد و با یک عرض ناکافی، متحمل بار عبور و مرور عشایری و شهری، بار ترافیکی اصفهان و غیره است، ایجاد یک محور جدید در این منطقه ضروری است.

جلیلی افزود: برخی مدیران با بی توجهی و بی عدالتی خواهان وصول اعتبار به مناطقی هستند که خود به آن تعلق دارند؛ یعنی برای گرفتن سهم منطقه خود حتی حاضرند مرگ و میر باقی مردم را شاهد باشند و هیچ تلنگری به وجدان آسوده آنان وارد نشود.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس خاطرنشان کرد: این ناشی از بی تدبیری، بی کفایتی و نالایقی مدیران و وزرایی است که این مدیران با آن ها کار می کنند.

اخبار مرتبط:

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۸
سعیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
3
6
سلام بسیارجالب عنوان شدجناب دکتررویکردصادقانه شماقابل تحسین است
خسروی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
1
6
جالب بود اما کاش تا به نتیجه رساندن موضوع دست از تلاش بر ندارید امیدوارم این تلنگر منجر به نتیجه ای عام المنفعه شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
1
6
جالب بود خوب عنوان شد.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
2
3
متاسفانه مسئولین فقط تقصیر را گردن یکدیگر می اندازند سالیانه جاده های خوزستان تعدادزیادی کشته میگیرد ولی هنوز اقدام قابل تاملی صورت نگرفته است .
همشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
4
1
تمام مطالبی که در باره نقص فنی جاده ها و نقص های خودرو ها قابل قبول ولی یکبار در باره بی احتیاطی و رعایت نکردن قوانین رانندگی صحبت به میان نیامد . چرا؟ اگر بهترین ماشین هاهم دست این نوع رانندگان باشند باز هم جان دیگران و خودرا به خطر می اندازند .عادت داریم همیشه دنبال مقصر بگردیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
1
4
مدیران مغرض و بی لیاقت باید با فشار نمایندگان و مردم کنار بروند .
ارزانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
0
2
سلام،به عنوان یک خوزستانی،ازبیانات دکترجلیلی که انصافادراین دوسال به اندازچندین سال تلاش کرده سپاسگذارم،کاش ایشان زودترفرصت خدمت کذاری پیدامی کرد،درود
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
0
2
احسنت به برادربزرگوارمان جناب دکترجلیلی عزیز
:
:
:
آخرین اخبار