تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۷۵۰۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازگشت آرامش به قدس در پی درگیری‌های شدید
خبرنگار الجزیره در فلسطین اعلام کرد: سربازان اسرائیلی از محله الطور در شهر اشغالی قدس عقب‌نشینی کرده‌اند و آرامش به این منطقه بازگشته است.

به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، این آرامش در پی درگیری‌هایی که شنبه شب در منطقه الطور میان نیروهای رژیم صهیونیستی با تظاهرکنندگان فلسطینی به وقوع پیوست و سه تن زخمی شدند، حاصل شده است که اوضاع جسمانی یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

در همین حال لوبا ثمری، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت: تظاهرکنندگان به سمت پلیس سنگ پرتاب کردند و پلیس اسرائیل نیز برای متفرق کردن آن‌ها متوصل به ابزارهای ضد شورش شد.

همزمان منابع فلسطینی اعلام کردند که در این درگیری‌ها چندین تن زخمی شدند که یکی از آن‌ها براثر اصابت گلوله به سرش زخمی و راهی بیمارستان شد.

در اعتراض به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و قدس در روز جمعه درگیری‌هایی میان فلسطینی‌ها و نیروهای رژیم صهیونیستی در قدس و کرانه باختری به وقوع پیوست که بر اثر آن چندین فلسطینی زخمی شدند.

از سوی دیگر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: آنچه که اخیرا در قدس صورت گرفته است شکست سیاست‌های اسرائیل را برای یهودی سازی این شهر ثابت کرده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار