تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۷۵۲۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمید نواصر:
کوت عبدالله مستعد جهش اقتصادی است
رئيس شوراي شهر كوت عبدالله گفت: این شهر با وجود ظرفیت های بی نظیری که در اختیار دارد، آماده جهش اقتصادی است.

حميد نواصر پیش از ظهر امروز در مراسم كلنگ زني دو پروژه پارك ساحلي و ايستگاه قايقراني شهر کوت عبدالله عنوان كرد: در شهرستان كارون كه هميشه با مشكلاتي چون آلايندگي منتج از فعالیت شرکت های بزرگ صنعتی مواجه هستیم انجام و بهره بردرای از چنين پروژه هاي بسيار سودمند است.

نواصر بيان كرد: انتظار داريم سير اجراي طرح هاي عمراني از سوي شهرداري کوت عبدلله ادامه پيدا كند و شهر در مسير پيشرفت قرار گيرد.

وي افزود: تا پيش از اين کوت عبدالله در حاشيه توجهات مسئولان بوده ولي اكنون وقت آن رسيده که مسئولان به فكر عمران و آباداني آن شوند و باري از مشكلات مردم بردارند.

رئيس شوراي شهر كوت عبدالله بيان كرد: وجود مزيتهاي بی شمار در كوت عبدالله آن را از تمام جهات براي شكوفايي و رشد اقتصادی آماده كرده است و اين مزيت هاي همه با مشاركت مردم مي تواند وقفه چندين ساله در عمران آن را جبران كند.

نواصر با اشاره به وجود ساحل کارون، پرورش گاومیش و انواع دام ها، دانشکده نفت، اتوبان ترانزینی آبادان - اهواز و سایر موارد در این شهر گفت: كوت عبدالله ظرفیت رسیدن به شکوفایی و توسعه پایدار را دارد.

وي در پايان گفت: مسئولين با جلسات مكرردر  شوراي شهر و فرمانداري تصميم دارند كه مشكلات اين منطقه را حل كنند.

حجه الاسلام و المسلمين خضيرواي امام جمعه کوت عبدالله نیز در این مراسم عنوان کرد: پروژه اي مثل پارك ساحلي با پيگيري هاي شهردار، فرماندار و استاندار خوزستان در چنين روزي كلنگ زني شد تا مردم كوت عبدالله را از رفاه و خدمات تفريحي بهره مند سازد.

وي تاكيد كرد: انتظار مي روداين پروژه ها به گونه اي پيش رود كه نه كندي و نه هيج گونه وقفه اي در آنها صورت نگيرد تا در نزديك ترين زمان ممكن به بهره برداري برسند.

حجت الاسلام و المسلمين خضيرواي  اظهار كرد: كوت عبدالله نياز به انجام طرح هاي عمراني دارد و وجود فرصت هاي طلايي در آن بهترين موقعيت را براي مسئولين فراهم مي كند كه به مردم آن خدمت كنند.

خضيراوي در پايان گفت: ايجاد اشتغال در اين پروژه ها مي تواند نيروي بومي منطقه را نيز از اين جهت حمايت كند. همچنين وجود پارك ها و افزايش سطح خدمات تفريحي در شهرستان بسيار از كمبود هاي مردم بومي آن را جبران مي كند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار