تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۷۵۲۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
داعش: قتل‌عام‌ها را به غرب خواهیم کشاند
مهمترین فرد تحت تعقیب دنیا که عضو گروه داعش بوده و اقدام به سربریدن تعدادی از اتباع خارجی کرده است، هشدار داد که داعش‌ قتل‌عام‌های خود را به خیابان‌های غرب خواهد کشاند.

به گزارش تسنیم به نقل از تلگراف، یکی از اعضای گروه داعش که به جان جهانی معروف است  در فایلی ویدئویی که در آن یک شهروند آمریکایی توسط وی سربریده شده تهدید کرد که این قتل‌عام‌ها به خیابان‌های انگلیس و غرب کشیده خواهد شد.

در این ویدئو  یک شبه‌نظامی به وضوح بریتانیا و آمریکا را تهدید به حمله کرد و در عین حال دیوید کامرون را به بازیچه اوباما تشبیه کرد. این پیام به هشدارها‌ی قبلی  نخست‌وزیر انگلیس نسبت به حملات تروریستی به این کشور مرتبط بوده و تاکید می‌کند که گروه داعش به زودی حملات خود علیه غرب را آغاز خواهد کرد.

دیوید کامرون با محکوم کردن شرارت گروه داعش اعلام کرد که از قتل خونسردانه این شهروند آمریکایی به همراه 18 زندانی نظامی سوری شکه شده است. وی در ادامه اعلام کرد که این ویدئو بیانگر میزان آمادگی تروریستها برای قتل وحشیانه یک انسان مهربان است.

این فایل ویدئویی ساعاتی پس از گزارشات تایید نشده مبنی بر زخمی شدن جان جهادی (که درحال حاضر مهمترین فرد تحت تعقیب در دنیا به شمار می‌رود) در یکی از حملات هوایی آمریکا منتشر شد.

این شبه‌نظامی که با لهجه انگلیسی صحبت می‌کرد گفت: به اوباما، سگ رم. امروز ما سربازان بشار اسد و فردا سربازان شما را قتل‌عام می‌ کنیم و با خواست خدا دراین و آخرین جنگ صلیبی پیروز خواهیم شد و همانطور که دیوید کامرون، دست نشانده تو گفت، قتل‌عام مردم شما را در خیابان‌های شما آغاز خواهیم کرد.
:
:
:
آخرین اخبار