تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۷۵۳۴۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محمد صفری، معاون مشارکتهای اقتصادی شهرداری اهواز خبر داد:
احداث هتل 5 ستاره ، پارکینگ و مجتمع تجاری با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حاشیه کارون
معاون مشارکتهای اقتصادی شهرداری اهواز با اعلام این خبر ، گفت : به زودی در جاده ساحلی کیانپارس حد فاصل خیابان های میهن و پنجم شرقی و در زمینی با مساحت بالغ بر 15 هزار متر مربع ، مجتمع سیاحتی – اداری – رفاهی شامل هتل 5 ستاره ، پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری – اداری – مسکونی احداث می شود
احداث هتل 5 ستاره ، پارکینگ و مجتمع تجاری با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حاشیه کارونبا سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت نهادهای عمومی، هتل 5 ستاره، پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری – اداری – مسکونی ساخته می شود.

معاون مشارکتهای اقتصادی شهرداری اهواز با اعلام این خبر، گفت : به زودی در جاده ساحلی کیانپارس حد فاصل خیابان های میهن و پنجم شرقی و در زمینی با مساحت بالغ بر 15 هزار متر مربع، مجتمع سیاحتی – اداری – رفاهی شامل هتل 5 ستاره، پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری – اداری – مسکونی احداث می شود.

محمد صفری گفت : حجـم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای اجرای این پــروژه بالغ بر دو هزار میلیارد ريال می باشد.

وی گفت : در این پروژه که پیرو توافقنامه مقدماتی مشارکت در سرمایه گذاری بین شهرداری اهواز و گروه ساختمانی تدبیر طراحی شده است، آورده شهرداری اهواز شامل زمینی به متراژ قریب به 9 هزار متر مربع ، عوارض صدور پروانه ساخت و هزینه های مربوط به اعمال ماده واحده است. در این طرح، سرمایه گذار نیز علاوه بر حدود 6 هزار متر مربع زمین در محدوده یاد شده و هزینه نقشه های اجرایی، تمامی هزینه های نقدی اجرای پروژه را بر عهده دارد.

محمد صفری افزود : لایحه این طرح جهت طرح در کمیسیون امور اقتصادی ، سرمایه گــذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر ، ارسال شد و پس از تصویب در بیست و نهمین جلسه آن کمیسیون ، جهت تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر می رود.

معاون مشارکتهای اقتصادی شهرداری اهواز  پیش بینی اولیه برای اجرای این پروژه را حدود 33 ماه اعلام کرد و گفت: در نظر است سهم مشارکت هر یک از طرفین بر مبنای آورده و هزینه های مربوط به پروژه، در قرارداد نهایی لحاظ شود.

شایان ذکر است، معاونت مشارکتهای اقتصادی شهرداری اهواز در حال پیگیری مراحل اداری و قانونی جهت عملیاتی بودن پروژه مورد بحث است و انتظار می رود با اجرای این پروژه های بزرگ ضمن احیای اراضی ساحلی غربی رودخانه کارون فرصت های جدیدی در گذران اوقات فراغت و گردشگری شهری برای شهروندان و مهمانان شهر اهواز فراهم شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷
امیر چراغی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
5
4
ایده بسیار فوق العاده ای است و قطعا آینده خوبی را برای آن می توان متصور شد. فقط یک تردید برای من وجود دارد: اگر این مجتمع بزرگ قرار است در محل ساحل کارون ایجاد شود (چیزی شبیه کتابخانه مرکزی) به نظر باید تجدید نظری روی محل آن صورت گیرد چون نباید به هیچ قیمتی اجازه کشیده شدن ابنیه ها را به ساحل کارون (حریم مورد استفاده عموم) داده شود...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
5
3
لطفا ازمجتمع سیتی سنتر اصفهان بازدید و شبیه ان بسازید
نیما
|
ROMANIA
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
1
4
هر کاری که انجام میشه باید با بهترین کیفیت و با رعایت استانداردهای محیط زیست اجرا بشه؛نباید اجازه اسیب بیشتر به رودخانه کارون را بدهیم.
سید مهدی حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
1
3
بنظ من هم ایده خیلی خوبیست چون واقعا ما توی اهواز جایی را برای تفریح بچه هامون نداریم
tanaz
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
0
0
تورو خدا از معماران و طراحان مجرب استفاده کنید که این همه سرمایه هدر نره از مشاوران قدر کشور استفاده کنید مثل پارک جزیره توش خرابکاری نکتید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
0
0
چه عجب بلاخره یه پروژه خوب تو اهواز داره عملی میشه مردیم ازبس حسرت امکانات رفاهی شهرهای دیگه رو خوردیم
تنها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
0
0
احتمالا اهواز فقط تو کیانپارس خلاصه میشه با کمی دقت در می یابیم که تقریبا تمام ادارات محل کار و منازل سازمانی رییس و مسولین و خوابگاههای خودشون رو توکیانپارس اوردن تمام پاساژها تو کیانپارس باید احداث بشه اخیرا بیمارستانها و کلینیک پژشکان مثل قارچ حتی توی مناطق مسکونی و خیابانهای فرعی سبز میشه تمام اغذیه فروشی و پیتزا فروشی ها و مدارس عالی باید تو کیانپارس احداث بشه کتابخانه و هتل و بلوار ساحلی و ....باید تو کیانپارس سبز بشه ایا مسئولین محترم خبر از مشکلات ترافیکی ناشی از عرایض بالا و دردسرهای مردم خبر دارند چرا بقیه مناطق اهواز رو مثل کیانپارس نمیکنید با این کارها کیانپارس به لجن کشیده شد آینده نگر باشید
:
:
:
آخرین اخبار