تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۷۵۳۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبادان ميزبان يك رويداد جهانی در ورزش؛
فرنگی كاران جهان در آبادان به روی تشك مي روند
آبادان قرار است ميزبان يك رويداد جهانی در ورزش باشد و در آن فرنگی كاران جهان در آبادان به روی تشك می روند
عزیزالله شهبازی عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی فرنگی لیگ باشگاه‌ های جهان اظهار کرد: روزهاي 13 و 14 آذرماه سال جاری مسابقات لیگ کشتی فرنگی کشور در آبادان انجام می شود.

وی افزود: همواره مردم آبادان در زمینه فعالیت های ورزشی فعالیت می کنند ولی در کشتی فرنگی دارای جایگاه و افتخارات ویژه ای هستند.

فرماندار آبادان ادامه داد: اسپانسر مسابقات کشتی فرنگی جهان، سازمان منطقه آزاد اروند است که مدیرعامل این سازمان اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده است.

آبادان برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی توانمند است

فرامرز کیانی زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان خوزستان نیز در این جلسه اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی لیگ باشگاه های جهان یک رویداد مهم ورزشی است که همه نخبه های کشتی فرنگی جهان در آن به رقابت می پردازند و بازتاب وسیعی در جهان دارد.

وی تصریح کرد: بسیاری از کشورها به دنبال این هستند که در نحوه برگزاری این مسابقات یک نکته منفی وجود داشته باشد لذا بخش امنیتی برای مسابقات بسیار مهم است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد: متاسفانه زمان برای برنامه ریزی بسیار کم است ولی شهر آبادان برای اجرای این مسابقه جهانی دارای توانمندی لازم است.

کیانی زاده ادامه داد: موضوع دفاع از حیثیت و آبروی کشورمان است و مسابقات جهانی باید به صورت مطلوب برگزار شود.

وی ابراز کرد: به دلیل اینکه این مسابقات برای اولین بار در جهان اتفاق می افتد و در تاریخ ثبت می شود امیدواریم میزبان شایسته ای باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص حق پخش تلويزیونی مسابقات کشتی بیان کرد: برای این مسابقات از صدا و سیما حق پخش تلوزیونی گرفته می شود که 50 درصد آن به استان خوزستان تعلق می گیرد.

لزوم حضور تیم کشتی فرنگی آبادان در مسابقات جهانی

حسن مختاری، رئیس هیئت کشتی آبادان نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات کشتی فرنگی لیگ باشگاه های جهان در آبادان برگزار می شود باید یک تیم به نام کشتی فرنگی آبادان در این مسابقات شرکت کند.

وی افزود: با موافقت مسئولان فدراسیون کشتی آسیا مجوز حضور دو تیم از آبادان را در این مسابقات داریم.

رئیس هیئت کشتی آبادان خاطرنشان کرد: اگر هر فرد خوزستانی بخواهد در این رقابت ها حضور پیدا کند باید وضعیت قرارداد وی مشخص شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار