تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۷۵۳۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حنظل عیدانی خبر داد:
راه‌اندازی بازار جدید کالای همراه مسافر در آبادان
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان از راه اندازی بازار جدید کالای همراه مسافر در این شهرستان خبر داد.

حمید حنظل عیدانی اظهار کرد: در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در آبادان و برای توزیع فرصت های اقتصادی در همه نقاط این شهر به خصوص مناطق کم برخوردار، شورای اسلامی شهر آبادان طرح راه اندازی بازار کالای همراه مسافر را طی روزهای آینده برگزار می کند.

وی افزود: کالای همراه مسافر در مبدا ورودی شهر آبادان و در فضایی بالغ بر 10 هزار متر انجام می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: به زودی اقدامات لازم برای اجرای طرح بازار کالای همراه مسافر انجام می شود و در حال حاضر هماهنگی های لازم با فرماندار آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند صورت گرفته است.

حنظل عیدانی تصریح کرد: در سفر اخیر هیئت اقتصادی کشور ویتنام و با همکاری اتاق بازرگانی آبادان توافقنامه طرح کالای همراه مسافر منعقد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی طرح کالای همراه مسافر برای بیش از یک هزار و 500 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان تاکید کرد: بازاری که از طریق کالای همراه مسافر ایجاد می شود ضمن اینکه از ایجاد ترافیک در مرکز شهر جلوگیری می کند در سهولت تردد مسیرهای «آبادان، اهواز» و «آبادان، ماهشهر» نیز نقش مهمی را دارد.

حنظل عیدانی عنوان کرد: امیدواریم با تسریع در استقرار گمرک به زودی عملیات فعالسازی و ساماندهی بازار طرح کالای همراه مسافر آغاز شود.

آمادگی شورای شهر آبادان برای تعامل با شوراهای دیگر شهرها

وی عنوان کرد: توسعه تمام نقاط شهرستان آبادان باید متانسب با ظرفیت های همه منطقه به ویژه شهرهای اطراف باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: شهرهای چوئبده و اروندکنار ظرفیت های خوبی را در زمینه جذب سرمایه گذاری دارند و در زمینه گردشگری موقعیت های ایده آلی دارند.

حنظل عیدانی با اشاره به شورای اسلامی شهر چوئبده افزود: در صورت آمادگی شورای اسلامی شهر چوئبده می توان همکاری مشترکی را برای همکاری در زمینه گردشگری با آن شهر انجام داد.

وی با اشاره به برگزاری اولین مسابقات لیگ جهانی کشتی در آبادان، ابراز امیدواری کرد: برگزاری مسابقات لیگ جهانی کشتی در شهر آبادان فرصت خوبی برای معرفی شهرها و روستاهای اطراف این شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در خصوص شهر اروندکنار بیان کرد: با توجه به نزدیکی شهر اروندکنار به دریای خلیج فارس و همچنین قرار گرفتن بندر آبادان در مرکز شهر، لازم است بندر مناسبی در شهر اروندکنار طراحی شود تا اقدامات اصلی برای بندر در آن شهر انجام شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار