تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۷۵۳۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام وزیر ورزش به مناسبت تشکیل اولین پارلمان ورزش کشور در خوزستان
وزیر ورزش و جوانان در پیامی از مسوولان خوزستان به دلیل تشکیل اولین پارلمان ورزش کشور در این استان، قدردانی کرد.

متن این پیام که توسط رحمانی، مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه) در اولین نشست پارلمان ورزش و جوانان استان خوزستان که با حضور استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، فرمانداران و مسوولان ورزشی استان در سالن شهید هاشمی استانداری، قرائت شد‏ به شرح زیر است:

”بسم‌الله الرحمن ‌الرحیم

با سلام و درود به روح پاک شهیدان گلگون کفن ایران به ویژه شهدای کربلای خوزستان و عرض احترام حضور اعضای محترم شورای ورزش استان خوزستان .

عنایات ویژه مقام معظم رهبری «مدظله‌العالي» توجهات دولت تدبیر و امید و تلاش بی‌وقفه مسوولان و ورزشکاران، توسعه ورزش کشور را در پی داشته است.

اصلی‌ترین رویکرد فعلی وزارت ورزش و جوانان مبتنی بر برنامه‌مداری، حرکت هدفمند و هوشمندانه و بهره گیری از منابع و ظرفیت‌های موجود می‌باشد.

استان خوزستان با پیشینه‌ای غنی در ورزش با بهره گیری از توان ورزشکاران و پهلوانان خود به کانونی ارزشمند در تقویت عزت ملی تبدیل گردیده و موجب سرافرازی ایران در مجامع بین‌المللی شده است. این نعمت بزرگ مزین به اراده کسانی است که با تدبیر و درایت خود در ایجاد نشاط و روحیه امید و خودباوری در مردم شهید پرور خوزستان، گام برمی‌دارند.

اینجانب وظیفه خود می‌دانم از مسوولین خدمتگزار و پرتلاش به ویژه استاندار محترم، معاونین و فرمانداران محترم و همه دلسوزان در سطح استان در تشکیل پارلمان ورزش، نهایت قدردانی و سپاس را ابراز نمایم. بدیهی است در حمایت و پشتیبانی از این حرکت شایسته از هیچ خدمتی فروگذار نخواهیم کرد.

دکترمحمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان”
:
:
:
آخرین اخبار