تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۷۵۴۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای سومین بار در سال جاری
مهندسان ساختمان شوشتر آموزش حقوقی می‌بینند
عضو هیئت‌رئیسه نظام‌مهندسی شهرستان شوشتر گفت: مهندسان ساختمانی شهرستان شوشتر آموزش‌های حقوقی درباره مسئولیت نظارت ساختمانی خواهند دید.

محمدعلی نورالله امروز اظهار کرد: مهندسان ساختمان شهرستان شوشتر به‌ منظور آشنایی با مسئولیت‌های حقوقی خود در حین نظارت ساختمانی آموزش‌های لازم را در یک دوره‌ یک‌ روزه دریافت خواهند کرد.

وی با شاره به مسئولیت‌های و شرایط نظارت مهندسان ساختمانی افزود: مسئولیت‌های زیادی متوجه ناظران ساختمانی است که در صورت آشنا نبودن با این مسئولیت‌ها می‌تواند برای ناظر مشکلاتی پیش آید که به‌ منظور رفع مشکلات احتمالی در این زمینه نشستی یک‌ روزه در نظر گرفته‌ شده است.

نورالله با اشاره به اینکه از اساتید مجربی برای آموزش در این دوره استفاده می‌شود، تاکید کرد: کوشیده‌ایم تا افراد توانمند و با تجربه را در این زمینه به‌کار گیریم و از اساتید مجرب استانی در این زمینه بهره خواهیم برد.

عضو هیئت‌رئیسه نظام‌مهندسی شهرستان شوشتر گفت: مهندسان ساختمانی باید به مسئولیت‌ها، حیطه وظایف و اختیارات خود آشنا باشند و در این زمینه می‌کوشیم تا مهندسان از اطلاعات بیشتری بهره‌مند باشند.

نورالله تاکید کرد: سمینار یک‌ روزه «بررسی حقوقی حوادث ساختمانی و مسئولیت مهندسان ناظر» قرار است صبح روز جمعه رأس ساعت 9 در تالار سلامت این شهرستان برگزار شود و همه مهندسان را برای حضور در این سمینار یک‌ روزه دعوت می‌کنیم تا حضوری فعال داشته باشند.

وی تاکید کرد: آموزش مستمر مهندسان در دستور کار نظام‌مهندسی است و این سومین سمیناری است که در سال جاری برای مهندسان شوشتری برگزار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار