تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۷۵۴۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز:
سازمان انتقال خون خوزستان به تعهد خود عمل کند
فرماندار رامهرمز گفت: سازمان انتقال خون استان خوزستان باید به تعهد خود عمل کند.

مصطفی سمالی امروز اظهار کرد: شهرستان رامهرمز به لحاظ قدمت جزو هشت شهرستان اول استان است که در سال‌های گذشته با تغییرات در نظام تقسیمات کشوری شهرهای رامشیر، هفتکل و جایزان از آن جدا شدند.

وی ادامه داد: در تقسیمات جدید سه بخش اصلی و یک فرعی را تعریف کردند که شامل رودزرد، سلطان‌آباد و ابوالفارس است که دهستان بودند و بدون هیچ‌گونه امکاناتی تبدیل به بخش شدند.

فرماندار رامهرمز پیرامون وضعیت بیمارستانی این شهر تصریح کرد: در این شهرستان دو بیمارستان داریم که متاسفانه هر دو یک بیمارستان هم نمی‌شوند زیرا که بیمارستان امام به علت قدمت و فرسودگی با یک وضعیت نابه‌‌هنجار روبه‌رو است و بیمارستان مادر را هم بدون هیچ‌گونه امکاناتی افتتاح کردند و باعث مشکلات درمانی متعددی در این شهرستان شد.

سمالی افزود: این شهرستان با دارا بودن بیش از 115 هزار نفر جمعیت شهری و روستایی سال‌هاست فاقد پایگاه انتقال خون است و مردم دچار مشکل هستند و نمی‌توانند خون اهداء کنند.

وی با بیان اینکه همین مسئله باعث بروز نارضایتی از سازمان انتقال خون شده است خاطر نشان کرد: با توجه به آماده کردن مکان در این شهرستان برای راه‌اندازی پایگاه انتقال خون، متاسفانه سازمان انتقال خون با پیگیری‌های به عمل آمده هنوز پاسخی به ما نداده است.

سمالی در پایان گفت: در این شهرستان بیش از 40 کیلومتر لوله آب شرب فرسوده نیز داریم که باعث شکستگی و حفاری‌های متعدد در این شهر می‌شوند و به یک بودجه ملی برای رفع این مشکل نیاز داریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار