تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۷۵۴۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل استان‌های وزارت ورزش:
از مصوبات پارلمان ورزشی خوزستان حمایت می‌کنیم
مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: از مصوبات پارلمان ورزشی خوزستان در وزارت کشور حمایت خواهیم کرد.

ایرج رحمانی در اولین پارلمان ورزشی خوزستان که امروز (چهارشنبه) در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالم که این توفیق پیدا شد که به نمایندگی از مقام عالی وزارت در خدمت شما عزیزان باشم. من وصف دکتر مقتدایی را از بسیاری از دوستان شنیده بودم و امروز بسیار خوشحال هستم که این توفیق به دست آمد که از نزدیک از محضر او بهره‌مند شوم.

وی در ادامه گفت: ان‌شاالله که نگاه ویژه و اهمیت و اولویت استاندار خوزستان به حوزه جوانان نیز باشد. جوانان نیازها و مطالبات فراوانی دارند که یکی از آن‌ها ورزش است و امیدوارم با برنامه‌ریزی بسیار خوبی که در سطح کلان کشور و شخص رییس جمهور و در سطح بالاتر مقام معظم رهبری به عنوان پدر معنوی جامعه که نگاه ویژه ای به بحث جوانان، تحصیل، تهذیب و ورزش دارد، در بخش ورزش و جوانان کار کنید.

مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: ان‌شاالله ما به عنوان خدمتگزاران این نظام تلاش کنیم که با تاسی از پیام ها و فرامین مقام معظم رهبری، ایران اسلامی را که قرار است در پایان برنامه 20 ساله به عنوان ام‌القرای کشورهای اسلامی باشد، کمک کنیم و این شایستگی را در جوانان مان به وجود آوریم که با برنامه ریزی و برنامه محوری و استفاده از تمام ظرفیت های ارزشمندی که در سراسر ایران اسلامی به ویژه استان خوزستان به عنوان یک استان الگو وجود دارد، بتوانیم وظایف مان را به خوبی انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد: ما هم با تمام وجود از برنامه هایی که جزو مصوبات پارلمان ورزشی خوزستان خواهد بود در وزارت کشور حمایت خواهیم کرد.

رحمانی با بیان این‌که بودجه در مجلس در حال تدوین است، گفت: امیدوارم با توجه به این موضوع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی که همواره حمایت خودشان را از ورزش و جوانان داشته اند، در بحث یک درصدی اعتبارات ورزش توجه و کمک داشته باشند.

وی افزود: در سنوات قبل این اعتبار را داشتیم که کمک بسیار خوبی برای توسعه هیات های ورزشی ما بود. آن کسانی که به نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی دسترسی دارند، حتما این پیام و خواهش ما را به آن‌ها منتقل کنند تا موضوع یک درصد اعتبارات ورزش را جدی بگیرند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار